https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/naisilta-kielletty-kaikki-paitsi-hengittaminen-nain-asiantuntija-auttaisi-afganistanin-tyttoja/9158258 Itse en taida uskoa.
Uskotteko, että uskovaiset tekevät reilua politiikkaa?
7
93
Vastaukset
- Anonyymi
Uskossa on hyvä elää sanoi lapamato.
- Anonyymi
Puolueena Kepu ratsastaa lestalla, muitten ajaessa pyörällä.
- Anonyymi
Sipilä haali puolueeseen lisää näitä setämiehiä ja vahvisti Rauhanyhdistyksen otetta puolueesta. Nyt valtavirta on poispäin Aittakosken loikattua sisarpuolueeseen ja muitten empiessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sipilä haali puolueeseen lisää näitä setämiehiä ja vahvisti Rauhanyhdistyksen otetta puolueesta. Nyt valtavirta on poispäin Aittakosken loikattua sisarpuolueeseen ja muitten empiessä.
Tuliko niistä perspanoista VKK ja venäjäliike?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sipilähän ei itse kuulunut vanhoillislestadiolaiseen Rauhanyhdistykseen, vaan kuului yhteiskristillisempään lestadiolaiseen Rauhan Sana -liikkeeseen. TOSIN Sipilä itse sanoi, että uskovana hän on ensin kristitty, sitten luterilainen, eikä tainnut edes lestadiolaisuuden kautta itseään määritellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sipilähän ei itse kuulunut vanhoillislestadiolaiseen Rauhanyhdistykseen, vaan kuului yhteiskristillisempään lestadiolaiseen Rauhan Sana -liikkeeseen. TOSIN Sipilä itse sanoi, että uskovana hän on ensin kristitty, sitten luterilainen, eikä tainnut edes lestadiolaisuuden kautta itseään määritellä.
Meillä on liikaa lahkoja!
- Anonyymi
No sehän riippuu aivan siitä, mihin uskoo! Uskontoja on monenlaisia ja siksi "uskoviakin" on monenlaisia. Jotkut on reilumpia kuin toiset. "Mitä toivot ihmisten tekevän sinulle, tehkää se heille."
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361793
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329