Tuli vain mieleen että mistä Aragorn tiesi odottaa Frodoa ja co siellä majatalossa?
mistä Aragorn tiesi odottaa...
5
1014
Vastaukset
- Quethas
Ensiksikin Gandalf oli kertonut Aragornille, että hobitit ovat tulossa ja toisekseen Aragorn havaitsi hobitit tieltä käsin. Ja koska hän tiesi Gandalfin sanoneen hobiteille, että heidän kuuluisi mennä Pomppivaan Poniin niin Aragorn meni myös siihen majataloon.
- Aragorn-fani
Gandalf oli puhunut Aragornille!!!
- The Rat
Oli kuullut gandalfilta että ovat tulossa.
Lisäksi oli itse asissa nähnyt heidät, kun poistuivat vanhasta metsästä ja frodo vielä varoitti ettei nimeä Reppuli tule käyttää, nimi on Alismäki jos joku kysyy...
Tietysti, jos on nähnyt vain leffan... :) - Aragorn-fani
Aragorn oli puhunut Gandalfin kanssa kun tämä lähti Konnusta!...Aragorn ja Gandafhan on ystäviä!
Ootko lukenu TSH-kirjaa?!? - ~DaughterOfTwilight~
Anteeksi vain mutta tämä oli jo liikaa. Vastaus löytyy leffasta ja kirjoista. Enemmän tarkkaavaisuutta, kiitos.
Tähänhän on jo vastattu eli Gandalf oli puhunut Aragornille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647