Perussuomalaiset kärsivät nyt HS:n gallupissa hirvittävän romahduksen. Ovat romahtaneet puolueena viidessä vuodessa 25% tasolta 10,1 prosentin puolueeksi.
Onko velvollisuutemme kutsua heidän kannattajansa niin sanotusti "kotiin" ottamalla heidät hoteisiimme?
Sisarpuoluelaisemme paluumuuttajina - Vastuumme
8
102
Vastaukset
- Anonyymi
Ei mulla oo ainakaan sisarpuolue äärioikeisto natsit . Oot persutrolli tai Pietarin trolli .
- Anonyymi
Tosiasioita ei pidä kiistää, vaan sensijaan on otettava kodittamaksi jäävistä sisarpuolelaisistamme vastuu, tai ainakin selvästi ilmaistava otamme heidät takaisin kotiimme, vai ohjaammeko heidät oikeistopuolueitten kannattajiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosiasioita ei pidä kiistää, vaan sensijaan on otettava kodittamaksi jäävistä sisarpuolelaisistamme vastuu, tai ainakin selvästi ilmaistava otamme heidät takaisin kotiimme, vai ohjaammeko heidät oikeistopuolueitten kannattajiksi.
Millä vuosituhannella tupailloissasi elät?
Ei 2025 ihmisille enää sanella mikä on heidän poliittinen "koti".
Ideologiat ovat politiikassa kuolleet ja jäljellä on pelkkä nihilismi.
Oikeistodemari.
- Anonyymi
Sisaremme kannatus romahti 26% kahdessa kuukaudessa, 14,2 prossasta 10,5 prosentiin! https://www.verkkouutiset.fi/a/hsn-gallupissa-sdp-yha-ykkosena-ja-kokoomus-kakkosena/#840aaf50
- Anonyymi
Meidän on otettava vastuu sisarpuleemme pudokkaista, koska muuten he loikkaavat sisarenpoikapuolueeseemme VKK:n kannattajiksi aiheuttaen paljon pahaa yhteistyöllemme vihervasemmiston kanssa.
- Anonyymi
Sujuvasti keskustelet itsesi kanssa Kapi. HO HOO, HO HOO!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sujuvasti keskustelet itsesi kanssa Kapi. HO HOO, HO HOO!
Suosittelen katsomaan kyseisen draamasarjan.
Se ehkä selittää miksi Kouvolan seudulla on sellaista väkeä kuin on.
https://yle.fi/a/20-97001
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723003
- 552645
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792168
- 951976
- 321742
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301330Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319