Ammattilliittojen osinkojen verovapaudelle ei löydy ymmärrystä eikä perusteluja. Varovapaus on myönnetty yleishyödyllisille yhteisöille, Marttaliitto jne.
SAK:n Teollisuusliiton ja AKT:n järjestämä kuukauden satamalakko vuosi sitten keväällä aiheutti valtavasti haittaa Suomen maineelle tavaran toimittajana, miljoonavahingot yrityksille ja lakkoon pakotetuille ansiotulojen menetyksiä ja ahdinkoa kodin talouden hoidossa. Lakot aiheuttivat lomautuksia ja irtisanomisia. Työttömyys ja lapsiperheköyhyys kasvoivat. Siinä ei ollut mitään yleishyödyllistä.
SDP:n/SAK:n poliittiset lakot ovat hyökkäys kansanvaltaa ja demokratiaa vastaan. Se on ennemmin maanpetturuutta kuin yleishyödyllistä toimintaa.
Ammattiliittojen osingot verolle.
Ammattiliittojen jäsenmaksujen välittämisvelvollisuus pitää poistaa työnantajilta. Se on kustannus ja epäoikeudenmukainen vaatimus. Palkansaajista noin 52% kuuluu ammattiliittoihin. Luku on laskussa.
Jokainen osaa ja kykenee maksamaan haluamiensa yhdistysten jäsenmaksut itse. Tietääpä, kuinka paljon maksaa. Nyt ammattiliiton jäsenmaksun suuruus on monelle salaisuus, koska provisio pertään suoraan palkasta.
Onko vaatimus työttömyyskassan jäsenyydestä oikein, että saisi ansiosidonnaisen? Kaikki palkansaajat maksavat työttömyysvakuutusmaksua, Miksi ansiosidonnainen ei siis myös koske kaikkia, vaan pelkästään työttömyyskassan jäseniä?
Työelämäuudistuksia tarvitaan edelleen. On menty jo hyvä matka, mutta uudistuksia tarvitaan lisää.
Ammattiliittojen jäsenmaksun verovähennysoikeuden poisto on hyvä asia. Se on ollut epäoikeudenmukainen, eikä jäsenmaksu ole mikään tulonhankkimiskulu.
Paljon kiitoksia Orpon hallituksen ministereille hyvästä työstä ja jaksamista ja Jumalan siunausta myös tulevaan.
Ammattiliittojen nostamien osinkojen verottomuus on väärin. Asia pitää korjata.
Anonyymi-ap
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ymmärrän nihistelisin työnantaja tilityksen.
- Anonyymi
Riitaan tarvitaan aina kaksi.
Tämä hallitus on saanut vain kurjuutta aikaiseksi.
Hyvä tulokset on hallitus on kyllä suojellut. - Anonyymi
Oletko hidasälyinen, kun teet kaksi aloitusta samasta aiheesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723003
- 552645
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792168
- 951976
- 321742
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301330Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319