Kyllä näin pyövelisuvun jälkeläisenä olen sitä mieltä että pyöveli olisi nykyäänkin vielä tehokas rankaisu muoto. Nopea, lempeä ja edullinen.
Kaksi koulupuukotusta viikon sisällä
14
145
Vastaukset
- Anonyymi
Varsinkin sulle
- Anonyymi
No jos teen vakavan rikoksen niin otan vastaan pyövelin tarjoaman ratkaisun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos teen vakavan rikoksen niin otan vastaan pyövelin tarjoaman ratkaisun.
PAUUKOTUKSEN TEKIJÄ 16V OLI NETTI YOUTUB VIDEOIDEN innoittamana tehnyt puukotukset, sitten tämä 12v eilen,,,puukotus , miten huonosti lapset voivatkaan...ei ketään kiinnosta. vanhemmat ei näe eikä osaa kasvattaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PAUUKOTUKSEN TEKIJÄ 16V OLI NETTI YOUTUB VIDEOIDEN innoittamana tehnyt puukotukset, sitten tämä 12v eilen,,,puukotus , miten huonosti lapset voivatkaan...ei ketään kiinnosta. vanhemmat ei näe eikä osaa kasvattaa.
Varsinkaan sinä
- Anonyymi
Tämähän on vasta alkua, katsokaa Ruotsia, sieltä se oppi tulee. Kiitos EU:n ja sotaisan Naton.
- Anonyymi
Kiitos vanhempien vapaan kasvatuksen
- Anonyymi
Pyövelin kirves olisi nätti näky kokoomuslaisen kaulalla..
- Anonyymi
Varsinkin sinun persu
- Anonyymi
Mielisairaiden valtakunta, tai ainakin kaikenikäisten mielisairaiden ihmisten hoidon hunningolle päästäny maa on Suomi armas isänmaamme.
Eiku siis..."Maailman onnellisin maa"... - Anonyymi
https://www.siikajokilaakso.fi/pyovelin-kirves-heilahti-siikajoella-ruumis-teilip/2857787
On se ollut kunnioitettava ammatti. - Anonyymi
TUOMITTU kertoi surmayön tapahtumien taustoista avoimesti poliisikuulusteluissa.
Reilua viikkoa ennen surmaa mies oli kuristanut naista, minkä takia nainen pakkasi tavaransa ja muutti toiseen asuntoon Tuolloin miehellä oli takanaan myös kuukauden ryyppyputki.
Miehen mieli oli muutenkin sekaisin monista asioista, kuten työpaineista, mustasukkaisuudesta, vainoharhaisuudesta ja alkoholiongelmasta.
Oliko Gradian väkeä? - Anonyymi
Hallituksen leikkaukset lapsiperheiltä alkavat näkyä..
- Anonyymi
Pientä sohimista vain. Ainahan kouluissa on puukkojen kanssa heiluttu. Hyvä vain.
- Anonyymi
ONsuuri osa kakaroista ihan pihalla muutenkin, karjuvat kuin siat keskenään ja ulkopuolisillekin. Pikkulapsen äippä tuijottaa puhelintaan kun lapsi nököttää vieressä mitään tekemättä . äidin huomio herkeämättä luurisssa, ei puhu eikä katso lastaan .surkeaa vanhemmuutta! PIENI OSAA VAAN KASVATTAA.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873247
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332480- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361813- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450