… on sekaisin pysyvästi jättilukiohuumassaan.
Eräs opettaja kertoo, että hänen vuoden aikana opettamansa opiskelijamäärä on lähes 500 opiskelijaa jo nyt. Eikä hän ole vuosiin yrittänyt opetella heidän nimiään.Huolenilmaisussaan opettajat toteavat, että kun opiskelijat ovat toisilleen ja opettajille vieraita, opetusryhmään ei synny turvallista ilmapiiriä. Opettajan on myös vaikea tukea opiskelijaa yksilöllisesti tai edes huomioida hänen tarpeitaan.
Gradian valtuusto
Anonyymi-ap
5
81
Vastaukset
- Anonyymi
Gradia nuortemme parhaaksi😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Vaan sinun ei senkään vertaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaan sinun ei senkään vertaa
Öööhhh.
- Anonyymi
Ja rapajuoppoa pahoinpitelijää muistamme Muistoissamme ain.
- Anonyymi
kaikki pääpomot, välipomot ja pikkupomot myös yhteen isoon työhuoneeseen tehokkuutta kehittämään keskinäiseen työtarmoonsa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873227
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322455- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341618Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450