Näin voivat esittää huolehtivansa tietosuoja-asioista.
Parempi ottaa nuori "kohteeksi", tämä voi vielä opiskella itselleen uuden ammatin.
Olisi tarve saada tietää kuka häntä edustaa oikeudessa.
Hyvinvointialue käyttää sitä nuorta naista syntipukkina. Todellisuudessa kiinni jääneitä runsaasti
3
130
Vastaukset
- Anonyymi
No nythän alkaa yt:t. Täydellinen tilaisuus heittää urkkijat pihalle
- Anonyymi
Onneksi lokitiedot eivät katoa koskaan enää mihinkään vaikka kuinka paljon aikaa kuluisi
- AnonyymiUUSI
Jos aloitus on totta niin sitten ei muuta kuin johonkin toimittajaan yhteys. Kerran puhuin yhden kanssa ja hän sanoi että kaikkein eniten heidän lehdestään luetaan tänä päivänä hyvinvointialueeseen liittyviä juttuja. Ja hehän kirjoittavat tottakai mielellään sitä mitä luetaan. Toimittajat ovat myös perillä siitä mitä voivat lain mukaan lehteensä laittaa. Ja paljonhan voi laittaa, kun on kyse henkilöistä jotka saavat palkkansa julkisista varoista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 482618
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792158
- 951966
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301320Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319