Ettei ole selkeästi tuominnut Venäjän hyökkäyssotaa. Viesteissä hän haukkuu Suomen kärkipoliitikkoja pettureiksi.
Itärajan sulun vastustaja
Hän nousi alun perin julkisuuteen vastustamalla Suomen ja Venäjän välisen itärajan sulkua. Hän on muun muassa järjestänyt sitä vastustavia mielenosoituksia.
Ollut myös perustamassa Suomessa asuvien venäjänkielisten etua ajavaa Aleksanterin liittoa.
Julkisessa myllytyksessä ollut sen jälkeen, kun SDP poisti hänet kuntavaalien ehdokaslistaltaan viime vuoden lopulla. Puolueen mukaan syynä oli se, että ei suostunut yksiselitteisesti tuomitsemaan Venäjän hyökkäystä Ukrainaan.
Liittyi vasemmistoliittoon, siellä muitakin Venäjän ystäviä mm Natoa vastustivat, rajalakia kaikki.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010869300.html
Vasemmistoliiton tuore poliitikko ei ole säästänyt sanojaan some-kirjoittelussaan
3
53
Vastaukset
- Anonyymi
SDP ärisi Perussuomalaisille kun kutsuivat heitä sosialisteiksi ja nyt on todisteet ettää aika äärimmäisessä sosialismissa ovatkin.
No, sdp on ohjelmansa mukaan aina ollut ja on edelleen sosialistinen puolue. Ja on selvää ettei demokratia kuulu sosialismin perusteisiin, joten sosialistien, noiden käenpoikien ja oman pesän likaajien väittäminen demokraateiksi on valhetta, silkkaa valhetta. - Anonyymi
Alkaa opposition Sdp:n puolelta löytymään lisääkin näitä ”hämmentäjiä”. Vakavinta tässä on se, että mm. Kiljunenkin on ollut merkittävässä tehtävässä ja toiminut omien intressiensä ajamana. Alkaa kiinnostamaan, että löytyykö kaiken aikaa muita syyttelevästä puolueesta lisää Suomen ulkopolitiikan vastaisia toimijoita. Uskon, että nyt esille tulleet eivät ole ainoita. Alkaa Sdp:ssä totaalinen ”pesänselvitys” ja sinne peiliin katsominen.
Toki sdp:llä on oikeus olla omaa mieltään. Kortit vain avoimesti pöydällä ja äänestäjät päättävät Suomen linjoista - Anonyymi
Brasilia on paljastanut ainakin yhdeksän Venäjän agenttia brasilialaisissa peiterooleissa, ja heistä kuudesta ei ole aiemmin kerrottu julkisuudessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329