Ja Aula sai jatkokauden. Hyvaks julkaisi järisyttävän suuren organisaationsa. Ei ihme ettei rahat riitä ihmisten hoitamiseen. Miksi tllet saa jatkaa?
Ja Aula se jatkaa hyvaksin hallituksessa
12
198
Vastaukset
- Anonyymi
Juu, puolet porukasta ihan turhaa kuluerää. Kallista sitä.
- Anonyymi
Kalliita kusihoroja koko organisaatio täynnä, joten ei ihme että miinusta pukkaa.
- Anonyymi
Tekivät juuri uuden kalliin palkkasopimuksen. Palkat nousevat liki 8 prosenttia muutamien vuosien aikana, joten lisää miinusta luvassa.
- Anonyymi
oleellista vaaleissa on äänestää lammaslaumaa, joka automaagisesti kuuntelee, mitä pomot pyytävät päättämään "demokraattisesti"
- Anonyymi
Näinhän siinä taas tapahtui. Niin kauan kun vaaleissa äänestetään keskustaa ja sdp:tä, niin kauan on tilit pitkällä miinuksella ja palveluja leikataan maakunnista. Iso virhe on äänestää päättäjiksi hoitajia ja lääkäreitä, osaajia sinne tarvitaan!
- Anonyymi
Minkähänlainen ala-aula tuolla lienee, kun yläaula ei juuri runoihin innosta?
- Anonyymi
Saattaa olla ihan tyhjä ja paljaaksi kaluttu.
- AnonyymiUUSI
Huono ulosanti: tuohon paperin reunaan olin kirjoittanut....
- Anonyymi
Kepulaiset kritisoivat nykysäästöjä. Kohdistaisivat säästöt erikoissairaanhoitoon ja venyttäisivät hoitotakuuta. Erikoissairaanhoito on jo nyt kriisissä ja ihmiset kituvat hoitojonossa kuukausia yli hoitotakuun. Ei taida kepulaisialla olla kaikki inkkarit kanootissa.
- Anonyymi
Missä kepu, siellä ongelma.
- Anonyymi
Òli kyllä erikoinen esitys kepuliineilta. Erikoissairaanhoidosta, joka on ainoa todellinen hoitoalue arvaajien sijaan, tulisi vielä supistaa! Ilmeisesti kepu haluaa ajaa kokkarimaiseen tyyliin ihmisiä yksityiseen erikoissairaanhoitoon. Kun ei vaan ihmisillä rahat riitä ryöstöhintoihin, 100€/20 min.
- AnonyymiUUSI
Aulan ala-aula on kuulemma remontissa.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 793162
- 622887
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322425- 802246
- 672107
- 952016
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191583Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?361416