Maaseudulla ollaan peloissaan! Lähellä keskustaa oleva ihmeissään, miksi ei pyssyä otettu ajoissa pois?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/6fdebf78-07d5-4055-814c-172fde955c95
Maaseudun Antti Pelttari kuulusteltavaksi ehkä rikoksesta.
14
182
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki Suomen KOMMUNISTIT
teloitetaan
huomenna.
Terveisin Jussi - Anonyymi
Pelttari
on
sdp
Kuten
Eero Heinäluoma.- Anonyymi
Pelttari on kylläkin kokkari.
- Anonyymi
No kyseessä on varmaan taas, se " Ymmärtämättömyydessä tehty virkavirhe ".
Pitää tietysti kysyä miten noin asiaa ymmärtämättömiä valitaan noihin vastuunalaisiin virkoihin ? - Anonyymi
Väyrynen olisi ollut paras suojelupoliisin päällikkö, ei olisi äänetkään kadonnut Nato Viroon.
- Anonyymi
Antti Pelttari on kokoomuslainen:
"Kyse on siis Supon päälliköstä Antti Pelttarista (kok)."
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005574182.html
Pelttarihan on toiminut peräti entisen sisäministerin Anne Holmlundin (kok) erityisavustajana.- Anonyymi
Alkaako tulla julki ettei Supo ole toiminut vaan on " seurannut katseella terroristejä " niiden lomaillessa ja oleskellessa Suomessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkaako tulla julki ettei Supo ole toiminut vaan on " seurannut katseella terroristejä " niiden lomaillessa ja oleskellessa Suomessa.
No nyt on jo lisää Supon työntekijöitä tutkinnassa. ILtalehti.
- Anonyymi
Eipä ollut kovin luotettava tämä entinen Supon päällikkökään . Ei muuta kuin äkkiä kenkää, ei Suomen kansa hyväksy tuommoista pelttarointia.
- Anonyymi
Puhumattakaan Väyrysläistä maanpetturuutta!
- Anonyymi
No ei haittaa.
HUomenna
KAIKKI SUOMEN KOMMARIT ....
Laitetaan pakkotöihin.
Ohjelmassa on
- ruumiinpesua
- metsien haravointia
- omat kumpparit matkaan !- Anonyymi
Perin juurin Tursun ja VKK ohjelmaa.
- Anonyymi
Tää pelttari on niin surken näkönen et eihän tollasta uitettuu pesukarhuu voi ottaa vakavasti niin pakkohan sen on jotai tietoi vuotaa!!! Heh, heh!
- Anonyymi
Kai tää mies on ollu niin vässykkä ettei ole normipossuna pärjänny nii pojalle hommattu virka suposta. Sielläkin munaillu, nii mihis muuallekaa kun eduskuntaa perkele! Siellähän ne kaikki pellet on!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329