https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/trump-tylytti-taas-yhta-vierastaan-alkaa-vaivautuko-valkoiseen-taloon/9161124
Afrikan maat ovat tyrmistyneitä Etelä-Afrikan presidentin Cyril Ramaphosan Valkoisessa talossa saamasta kohtelusta.
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump ei päästä Valkoisessa talossa vierailevia maailmanjohtajia helpolla.
Ensin Ukrainan Volodymyr Zelenskyi ja nyt Etelä-Afrikan presidentti Cyril Ramaphosa sai kuulla kunniansa.
Trump syytti keskiviikkona Etelä-Afrikkaa valkoihoisten maanviljelijöiden kansanmurhasta ja haastoi maassa vierailevaa presidenttiä televisiokameroiden edessä.
Trump väitti Etelä-Afrikan valkoisten maanviljelijöiden kokevan kansanmurhaa.
PS. Saramo ja Honkasalo kutsuttu Trumpin puheille?
Afrikan maat ovat tyrmistyneitä
3
56
Vastaukset
- Anonyymi
Tyrmistynyt olin minäkin, kun katsoin taas kerran, miten Trump käyttäytyy. Aivan selkeästi sillä on pahasti polla sekaisin, todella sekaisin. Onko amerikkalaiset oikeasti noin v****n tyhmiä, etteivät tajua, mitä suurta haittaa tuo oranssi apina niille tuo?
- Anonyymi
YLE uutiset on tainnut sensuroida tämänkin aiheen: valkoisten maanviljelöiden rasistiset joukkosurmat mustien afrikkalaisten toimesta ovat jostakin syystä sellainen aihe mistä Suomessa ei ole juurikaan uutisoitu tai keskusteltu?
Mustien afrikkalaisten rasismi ja vihapuhe muita kohtaan taitaa olla liian vaikea aihe vihervasemmiston suvakeille? - Anonyymi
Aloittajalle. Eikös Saramo itsekin ollut tyrmistynyt kun sai porttikiellon pari kuukautta sitten afrikkalaiseen valtioon ja hänet käännytettiin takaisin Brysselliin lentokentältä.
Valkoista ylivaltaa edustava etuoikeutettu Saramo kuvitteli että saa matkustaa vapaasti kaikkialle mutta afrikkalainen tullimies olikin eri mieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723043
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792178
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329