Kauankohan tämä nöyryytetty kansa katsoo tuota von Toiletin sähläämistä Saarikon susisotella? Luulisi että jossain vaiheessa napsahtaa.
Kokkarikaverit vain mainostavat uusia yksityisiä rahastusasemia. Satasen arvoisia 20-minuuttisia jaossa, 19 minuuttia jaarittelua ja viimeisellä minuutilla lätkäistään ensimmäisenä mieleen tullut resepti!
Tolletin tohelointia
14
299
Vastaukset
- Anonyymi
Eivät tee täällä. Liian pieni sairaala, eikä ole henkilökuntaa.
- Anonyymi
Toivo meni jo silloin kun tämä hallitus astui remmiin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Toivo meni jo silloin kun tämä hallitus astui remmiin.
Tarkoitat varmaan Marinin ja Saarikon hallitusta.
- Anonyymi
Joustavalla nahkaremmillä sidotussa satulassa on mukava ratsastella. hopoti hopoti
- Anonyymi
Taitaa mennä Von Tolletin hevosetkin metvurstitehtaalle.
- Anonyymi
Läskiä pitäisi tummentaa kunnolla, niin säästöjä tulisi nopeasti.
- Anonyymi
Kaikki väkivalta pitää kohdistaa poliitikoihin
- AnonyymiUUSI
Tollet poistuu Aulan kanssa takavasemmalle.
- AnonyymiUUSI
Aula voisi poistua.
- AnonyymiUUSI
Eipä haittaa pääasia että on hyvät tissit.
- AnonyymiUUSI
Onko hänellä hyvät tissit, oletko kokeillut?
- AnonyymiUUSI
Tämä Keskustan sote-uudistus oli jo alusta alkaen tiedossa, että pitkälle miinukselle menee ja niinhän siinä kävi. Toinen puolueen tavoite oli saada palvelut pois maakunnista ja siinäkin on onnistuttu.
- AnonyymiUUSI
Suomalaisen maatalouden tappaminenkin on ollut kepun listalla jo pitkään ja hyvin sekin on lähtenyt sujumaan.
- AnonyymiUUSI
Suomen lääkäriosaaminen on laskenut.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 482618
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792158
- 951966
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301320Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319