Mitäs jos terroristijärjestöksi luokiteltu moottoripyörä/portsarikerho vaatisi itselleen oman valtion Suomen sisällä?
Siitäkö vaan punavihreistö vaatisi oikeutta ko. kerholle?
Mitäs jos meillä?
6
174
Vastaukset
- Anonyymi
Kahta valtiota huutaisivat kitarisat lepattaen.
- Anonyymi
Ehei, ei se lapsukaiset niin mene. Minusta reservaatti-ajattelu olisi suotavaa. Kiihkopersut ja - kokkarit pitäisi eristää reservaattiin Inarinjärven pääpiirteiselle alueelle vaikkapa poroaitauksella. Sitten hajurako eli autiomaata Rovaniemen korkeudella ja siitä etelään vapaiden ja fiksujen ihmisten normiyhteiskunta. Käsi ylös kannattajat!
- Anonyymi
Demari Lidmanhan nosteli kättään jo nuorempanakin! Siitä on kuvakin. Valitettavasti vaan tuo mainittu työläispentukin joutuu alistumaan globaaleilta toimijoilta tuleviin talousohjeisiin. Käpylehmien laskeminen ja kissojen poltto ei riitä kuin ymmärtämättömälle rahvaalle.
- Anonyymi
Länsi-Suomen rannikkoalue ei soveltuisi mainitulle kerholle, koska ne eivät osaa ruotsia. Eivät kyllä osaa lukeakaan, siksihän niiden pyörien ohjekirjoissa on pelkkiä kuvia.
- Anonyymi
Päivi Räsänen vetäisi liiviukkoja pataan niin että lätinä kävisi.
- Anonyymi
Jotenkin tuo kuvio vois olla toisinpäin mutta lätinä luuluisi edelleen😂
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322325- 792178
- 951996
- 541896
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339