Tehtiin heikommista miehistä naisia, joka oli feministien tarkoitus, hallita homoja. Se länsimaiden malli. Sitten väkirikkaissa maissa monissa miehet teljenneet naiset kaapujensa vangiksi, jopa kokonaan peittää vartalo, vain silmänreiät jotta näkee kulkea. Hassuksi tekee kun meilläkin feministiset suunnat vihreät ja vasurit tukee näitä maissaan naiset vangiksi ottaneita miehiä, uskontofanaatikkoja.
Osaako teistä näitä suuntia tukevia punavihreitä, että miksi näin, ja mitä näette näitä tukien. Eikö nämä jo ole kauheita naisia kohtaan, joitten pitää piiloutua kaapuihinsa.
palestiinalaisia, afgaaneja jne lukuisia muita. Mitä luulette saavuttavanne näitä ääriaineksia tukien ?. Putinkin kuuluu ääriaineksiin, sitäkin vasemmisto tukee mm EU:ssa äänestämällä puolestaan. Teette punavihreät, ja sitten täällä kiellätte tekevänne. Kuuluuko tälläinen kärmeen haarakieli vallankumoukseenne jota ajatte kaikkea vastustamalla täällä. Putin juuri tätä harrastaa, tekee, ja kieltää tekemisensä.
Putinilla vain valtava asearsenaali takanaan, voi ohjuksen lähettää mihin tahansa maailman kolkkaan.
Maailmassa on menossa valtataistelu miehet vastaan naiset
16
124
Vastaukset
- Anonyymi
Keskustaa äänestämällä punavihreät voi saada syntinsä anteeksi, noin periaatteessa.
Nyt menee äänensä Putinille, suoraan tai epäsuoraan. - Anonyymi
Voi sinua tyhmää ajastaan jälkeen jäänyttä sovinistia.
Pelottaako naiset?- Anonyymi
Pelottaa ja sitten vielä niiden itsenäistyminen. Ennen maalla naiset osasi pelätä miestään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelottaa ja sitten vielä niiden itsenäistyminen. Ennen maalla naiset osasi pelätä miestään.
Vielä nykyäänkin moni nainen lapsineen lähtee kaupunkiin siskolle turvaan viikonlopuksi isännän sammuessa molemmat tavarat pilkkihaalarissa portaille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä nykyäänkin moni nainen lapsineen lähtee kaupunkiin siskolle turvaan viikonlopuksi isännän sammuessa molemmat tavarat pilkkihaalarissa portaille.
Onneksi niillä on tuella maksettuja pilkkihaalareita, eivät palellu tantereelle. Kepunainen sanoi kerran, että lämpimin kepuisännältään saamansa oli kiehuva vesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi niillä on tuella maksettuja pilkkihaalareita, eivät palellu tantereelle. Kepunainen sanoi kerran, että lämpimin kepuisännältään saamansa oli kiehuva vesi.
Maaseudulla rakkaus on raakaa ja armotonta, siellä ei säälitä naarasta, ei lehmää, lammasta tai naista.
- Anonyymi
Sinä toveri menet nasijoukkoon. Naismies, liki homoa ellei täysin.
- Anonyymi
Martilla meni jo hupi takasilmä, paska ei pysy sisällä. Norsuna nyt esiintyy.
- Anonyymi
Onneksi ei ole sentään niin huonossa hapessa kuin Ossi! Sillä mennyt toistakymmentä vuotta vanhuksen takasilmän jahtaamisessa ja rakkaus on kova, mutta ei ymmärrä, että Kapi on hetero.
Avaajan kommentti heikommista miehistä kertoo juuri sen että edelleen kepulandiassa pojat opetetaan väkivaltaan ja alistamaan naisia sekä vihaamaan sukupuolivähemmistöjä.
Kohti tasa-arvoa kulkee koko sivistynyt maailma ja näin on hyvä. Monet lahkolaiset tulkitsevat isoa kirjaa varsin sovinistisesti mikä seikka on syvältä. Myös sukupuolivähemmistöillä tulee olla yhtäläinen oikeus elämiseen ja ihmisarvoon siten kun itse tuntevat oikeaksi. Moninaisuuden hyväksyminen on hengen sivistystä kun taas esim. joka ainut homofoobikko on piilohomo. Antaa kaikkien kukkien kuihtua... ei kun siis kukkia :-)
Korsunorsu kirjoitti:
Kohti tasa-arvoa kulkee koko sivistynyt maailma ja näin on hyvä. Monet lahkolaiset tulkitsevat isoa kirjaa varsin sovinistisesti mikä seikka on syvältä. Myös sukupuolivähemmistöillä tulee olla yhtäläinen oikeus elämiseen ja ihmisarvoon siten kun itse tuntevat oikeaksi. Moninaisuuden hyväksyminen on hengen sivistystä kun taas esim. joka ainut homofoobikko on piilohomo. Antaa kaikkien kukkien kuihtua... ei kun siis kukkia :-)
Juuri näin avaajalle. Tule rohkeasti kaapista ulos. Ei se kenenkään mielestä ole enää mikään ihmeellinen asia
Kuten olen joskus viitannut agnostismi on kaikista paras tapa suhtautua jumalolentoihin tai niiden metafyysisiin ilmenemiin.
Hylkäsin ateismin koska se on myös kiihkouskovaisuutta.
Toki uskonnon nimissä ei tule hyväksyä maailman väkivaltaisumman uskonnon naisten alistamista.
Sanottakoon suoraan että osa meidän vihervasemmistosta tekee tässä melkoisen älyllisen kuoerkeikan.
Joo ei nyt jauheta Iranista tällä kertaa.Oikeiston.sos.dem kirjoitti:
Juuri näin avaajalle. Tule rohkeasti kaapista ulos. Ei se kenenkään mielestä ole enää mikään ihmeellinen asia
Kuten olen joskus viitannut agnostismi on kaikista paras tapa suhtautua jumalolentoihin tai niiden metafyysisiin ilmenemiin.
Hylkäsin ateismin koska se on myös kiihkouskovaisuutta.
Toki uskonnon nimissä ei tule hyväksyä maailman väkivaltaisumman uskonnon naisten alistamista.
Sanottakoon suoraan että osa meidän vihervasemmistosta tekee tässä melkoisen älyllisen kuoerkeikan.
Joo ei nyt jauheta Iranista tällä kertaa.Kiitos ylläpidolle ryhdikkäästä toiminnasta. Näin palsta saadaan siistimpään kuntoon.
- Anonyymi
Ketä häirihee parattissin rauhha tääl.
- Anonyymi
Mutta persutrolli, mites tää paskanheitto liittyy Suomen Keskustaan
Ymmärrän, että hätä on hirveä, ja kaikki laarinpohjat kaivetaan, mutta ei, tää ei liity mitenkään palstan aiheeseen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329