"Demokratia alkoi mennä väärään suuntaan "pyllymaakarit" sai uuden sukupuolen.
Demokratia alkoi suuntaantuun Sateenkaarelaisten pers'silmään, hyväksuyttynä rakastelemis kohteena. Siihen oikein sukupuolikin keksiä. Ei ole kuin mies ja nainen sukupuolissa, ei vaikka kuin lyö naamaan lävistyksiä."
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18955233/kaikki-mika-ei-erikseen-ole-sallittua-olkoon-kiellettya#comment-135701949
Veikkauksia.
Lestakepulainen vaiko lestapersu?
4
64
Vastaukset
- Anonyymi
Satoja lapsiin kohdistuneita rikoksi pimitetty ja maallikkosaarnaajat eli lähellä VKKta olevat antoi synnit anteeksi. Hänninen jäi myös ylilutiksi urallaan.
https://yle.fi/a/20-84714 Samaa sakkia eli perskepuja. Eivät ole huomanneet että maailma on muuttunut Esson baarista ja 1970-luvusta.
- Anonyymi
Juurikin näin, perskepuista on vielä pahempi pohjasakka eli vkklaiset, mutta yhtä kaikki impivaaran ylläpito. Onneksi nuorempi ja älykkäämpi väki on kansainvälisempää ja nyt meillä ei ole enää venäjältä painetta liittyä venäjään, se oli Kekkosen aikaan todellinen uhka. Mutta se on harmi, että vielä maksetaan turhaan näitä ylimitoutettua kansallista maataloustukea ja ylläpidetään 300 kepulaisen tuppukylän hallintoa.
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin näin, perskepuista on vielä pahempi pohjasakka eli vkklaiset, mutta yhtä kaikki impivaaran ylläpito. Onneksi nuorempi ja älykkäämpi väki on kansainvälisempää ja nyt meillä ei ole enää venäjältä painetta liittyä venäjään, se oli Kekkosen aikaan todellinen uhka. Mutta se on harmi, että vielä maksetaan turhaan näitä ylimitoutettua kansallista maataloustukea ja ylläpidetään 300 kepulaisen tuppukylän hallintoa.
Persut ja VKK on sentään rehellisesti sitä mitä ne on.
Kepulit on piilopersuja.
Henna Virkkunen aikoinaan ministerinä yritti saada kepukuntien määrää pienemmäksi. Mutta onkin 1968 vaalien moraalisen voittajan Matti Virkkusen sukua
Sitten vielä tämä Pystyyn Kuolleen kliimaksi Maakuntahallinto. Väitti poika sen vähentävän byrokratiaa.
Riittäisi neljä maakuntaa. Pääkaupunkiseutu ja Turku, Tampere-Seinäjoki-Vaasa-Pori, Jyväskylä-Kuopio-Lahti, Oulu ja sen lähiympäristö.
Jotkut Kouvolan kaltaiset kehitysalueet ihan sama.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622917
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802273
- 742179
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j321423