Palvelukassoille pitää laittaa palvelukassamaksu. jokainen palvelukassaa käyttävä maksaa ostoksiensa yhteydessä 1€:n palvelumaksun. Silloin asiakkaat oppivat paremmin käyttämään itsepalvelukassoja. Näin kassajonot lyhenee ja palvelu paranee, kun kassamyyjä saa palvelumaksusta 50% provikkaa verovapaana. Myyjät viihtyy kassoilla paremmin.
Palvelukassamaksu
11
211
Vastaukset
- Anonyymi
Typerää kun joku ladynä itseään pitävä änkeää täyden kärryn kanssa itsarille vatkaamaan tavaroitaan edestakaisin.
Pikakassa on pikakassa eikä marketturismikiertueen viimeinen ajanviettopaikka. - Anonyymi
En käytä itsepalvelukassaa, ellei itsensä palvelemisesta saa alennusta ostoksiin.
- Anonyymi
bonus eero maksaa tupla bonukset
- Anonyymi
Eikö palvelukassalla pitäisi olla tippisysteemi? Hyvin varustellulle kassaneidille enemmän tippiä ja risupartaselle ei mitään.
- Anonyymi
Vai vielä tippiä? Nehän duunaavat neljän tonnin kuukausiliksalla ja saavat hyvät henkilökuntaedut. 🍀🍀🍀
- Anonyymi
Ekkönää pikkasen valehtele?
"Kaupan kassojen keskimääräinen kuukausipalkka on noin 2320 euroa. Osa-aikaisissa töissä työskentelevät saattavat ansaita hieman vähemmän, kun taas kokoaikaisilla myyjillä palkka voi nousta yli 2700 euroon."
- Anonyymi
Ja 10 euroa itsepalvelukassoille, jotta saadaan maksaa työttömille, joita tämä robotisaatio tuottaa. Itseasiassa kaikki automatisointi pitäisi laittaa verolle. Eli sama vero, jonka työläiset joutuisivat maksamaan, jos he tekisivät vastaavan työn. Jos automatisaatio korvaa kymmenen ihmistä, niin vastaava kymmenen ihmisen vero automaatille. Näin se aivan oikeasti pitäisi olla, jotta tämä maa pelastuisi.
- Anonyymi
eikös ne automaatit voi ulkoistaa alihankkijoilla ja jokainen voi tuoda oman automaatin?
- Anonyymi
Asiakas itse toimii kassana itsepalvelukassoilla, joten ostoksista pitää saada alennus!!!
- Anonyymi
Kassaneideillä tulisi olla hyvät tissit.
- Anonyymi
Voi olla semmoset saunatissikin jotka voi heittää olan yli saunassa kun vastoo, ei haittaa kassalla mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351