Verohelpotusten laskelmat puuta heinää, ja perusteluissa käytetään väärin asiantuntijan lausuntoja. Tosin nyt asiantuntijan nimi on otettu pois selityksistä, mutta laskelmat 60 % itsetakaisinsaannista on puppua. Paras takaisin saanti olisi 24 % ja todellinen prosentti on nolla 0.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f0df48f2-f719-4d36-823f-bd091a918a80
Rajua ritiikkiä sataa Purran ministeriölle
6
64
Vastaukset
- Anonyymi
Milloin Persut ovat totta puhuneet.
- Anonyymi
Eiköhän eräille ole pedattu jatkopaikka eräiden toimesta eräistä toimista .......
- Anonyymi
Löytyy myös asiantuntijoita, joiden mielestä nyt tehdään oikeita asioita.
Muutosvastarinta on itsessään todiste siitä, että jotain hyvää tapahtuu. - Anonyymi
On taidettu käyttää omaa poliittista asemaa päämääriensä ja omien tarkoitusperien saavuttamiseksi ja valittu mieleiset kohdat joilla perustella päätökset joilla päästään oman tai etupiirin eduntavoittelunpäämääriin .On tainnut kansallisen edunvalvonnan ja yhteisen hyvä n rakentaminen unohtua tyystin.
- Anonyymi
On totta, ettei rahaa lapioida enää vasemmistoa ja keskustaa lähellä oleville yhdistyksille samaan malliin kuin ennen.
Maan tapana on keskisä erilaisia yhdistyksiä, jotka maksavattukensa puolueiden kassaan. On hyväksyttävämpää tukea kortteliyhdistystä, vaikkei sitä edes olisi olemassa, kuin ottaa rahaa kassasta suoraan itselleen.
Kunnilla on tapana perustaa oppilaitoksia, joiden päätarkoitus on saada rahaa kunnan kassaan. Oppilailta puuttuu opettajat eikä opetussuunnitelmaa ole. Pahimmassa tapauksessa valehdellaan, että opistosta saa tutkinnon, vaikkei saa. Näitä rahoja on sitten maksettu takaisin koska toiminnasta on valehdeltu.
Asumisessa on paljon hämärähommaa. Sunny Car Center pääsi ostikoihin vain koska siinä oli afrikkalaista prinssirahaa. Se oli liian paksua. Muuten samat poliitikot puuhailevat edelleen asuntojen ja rakennushankkeiden parissa julkisella rahalla edelleen.
Tyypillistä poliitiselle rahanpesulle on, että kun hanke kaatuu, yritetään siinäkin vaiheessa saada eläkeyhtiöt maksamaan koko paska. Lakea on hyvä esimerkki muuten, mutta se ei onnistunut ainakaan vielä.
- Anonyymi
Mitä tarkoitat "rajulla kritiikillä"?
Itse en havainnut kritiikissä mitään "rajua"!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361753- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450