Kokoomuksen kansanedustaja Tere Sammallahden mukaan vasemmistoliitto asettaa Minja Koskelan johdolla erityisesti Lähi-idän seksuaalivähemmistöt hengenvaaraan.
Asettaako vasemmistoliitto Minja Koskelan johdolla erityisesti Lähi-idän seksuaalivähemmistöt hengenvaaraan? Ja jos asettaa niin miksi? Pitäisikö vasemmistoliitto sulkea pois tämän kesän Helsinki Pride kulkueesta?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0ffd99a3-5393-4c13-8c2b-77e70a4cb5f9
Kokoomuksen kansanedustaja tylyttää vasemmistoliiton puheenjohtajaa
7
80
Vastaukset
- Anonyymi
Ihme kun Orpo ei oo tota heittänyt persunatseihin .
- Anonyymi
Niinjoo ne yli 15000 kuollutta lasta on varmaan ollut jottain transui .. Israel on vaarallinen transuille .
- Anonyymi
Minä toivotan Teren tervetulleeksi kesän natsiprideen . Kuuma kesä on hyvä aika tulla kaapista !
- AnonyymiUUSI
Sammallahden mukaan vasemmistoliitto asettaa Koskelan johdolla erityisesti Lähi-idän seksuaalivähemmistöt hengenvaaraan tukemalla epäsuorasti terroristijärjestö Hamasin tavoitteita.
– Onhan tämä nyt jo täysin uskomatonta! Sammallahti lausuu.
Sammallahti ihmettelee vasemmistopuolueissa elävää sinisilmäisyyttä ja kaksoisstandardia islamismin suhteen.
– Erityisesti vasemmistoliitto saarnaa juhlapuheissaan demokratiasta ja ihmisoikeuksista. Silti se vaatii Palestiinan tunnustamista, mikä antaisi islamistiselle terroristijärjestö Hamasille valtavan poliittisen voiton ja näin kaventaisi niin demokratiaa kuin ihmisoikeuksiakin palestiinalaisalueilla, Sammallahti sanoo. - AnonyymiUUSI
Tere on kyllä täyspelle.Pellenenä päähän ja kaupungille pomppimaan ja sirkusmusiikki soimaan taustalle
- AnonyymiUUSI
Miten niin, eikös tuo ole aiheellinen kysymys?
- AnonyymiUUSI
Eduskunnan kyselytunnilla laitavasemmiston kansanedustajat olivat huolissaan kun leipäjonoissa on nälkäisisä lapsia. Lastensuojelulaissa sanotaan, mikäli lapsen lakisääteiset huoltajat laiminlyö lapsen huollon elatuksen, sosiaaliviranomainen valvoo lapsen etua. Ko. keskustelussa tuotiin esille että perheissä saattaa olla alkoholiongelmia ja vanhemmat tarvitsevat apua, siis lisää rahaa että voivat ryypätä enemmän. Leikkauksista huolimatta perheillä joilla alkoholin käytöstä on tullut ongelma, heillä kyllä pitäisi olla rahaa myös lastensa ruokaan, vanhempien vastuuta ei saisi ulkoistaa muille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723043
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792178
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329