Jyväskylän Sarvivuori on taajama-aluetta joka tarkoittaa että kaupungin järjestyssääntöjen mukaan koirat kuuluu pitää kiinni, myös siellä kävelypoluilla, näin ei selvästikkään tehdä tai sitten on idiootteja koiran pitäjiä paljon alueella, mikä tässä on vaikeaa tajuta jos lakikin sanoo että taajama-alueella on koirat pidettävä kiinni, oli niitä yksi tai kymmenen,ihan sama.
Tiedoksi kaikille tämä asia...
7
67
Vastaukset
- Anonyymi
Tähän aikaan pidettävä kiinni koko valtakunnassa.
- Anonyymi
Haukkuvat luonnevikaiset rakit olisi hyvä hakata rammoiksi kepeillä ja puunuijilla. Omistajat sitä vastoin olisi hyvä piestävä maan poveen. Rakit voi myös myrkyttää esim rotanmyrkyllä.
- Anonyymi
Ja sinut kaksjalkanen piski
- Anonyymi
On se tänne helppoa nillittää kun ei kantti kestä mennä sanomaan koiran omistajalle
- Anonyymi
Menepäs sanomaan..siitä voi tulla tappelu ja jos itse tappelun voitat niin tuomion saat. Näin se vaan valitettavasti menee ja toiseksi, jos sinulla itselläsi koira mukana niin ihan jo koiran turvallisuuden vuoksi parempi poistua kauemmas ilman mitään kontaktia.
Tätä ei nämä "kantti kestä"-urpot tajua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menepäs sanomaan..siitä voi tulla tappelu ja jos itse tappelun voitat niin tuomion saat. Näin se vaan valitettavasti menee ja toiseksi, jos sinulla itselläsi koira mukana niin ihan jo koiran turvallisuuden vuoksi parempi poistua kauemmas ilman mitään kontaktia.
Tätä ei nämä "kantti kestä"-urpot tajua.Parempi olla sitten tännekään valittamatta vellihousu
- AnonyymiUUSI
Itse sanon kyllä aina suoraan ja annan tarvittaessa nyrkillä suoraan vastapalloon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351