Todella halvalla asukkaat saaneet ne. Melkein keskustassa. Kävelymatka keskustaan. Kivan näköisiä. Parvekkeet rauhalliselle sisäpihalle. Autot jätetöän kauemmas parkkipaikalle.
Ei taida vastata ostohinta löhellekään kaupungin muuta kerrostalojen hintatasoa. Eli periaatteessa asukkaat ovat hyötyneet.
Konkurssuhkatalot
7
86
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Opettele kirjoittamaan uusavuton
- AnonyymiUUSI
Liimapuuelementtejä. Yhdessä talossa on satoja kiloja liimaa joka haihtuu pikkuhiljaa hengitysilmaan. Palaisi kyllä iloisella liekillä.
- AnonyymiUUSI
Rumia punikkilääviä.
- AnonyymiUUSI
Palkittuja komistuksia, mustaia useimmat muutkin uudet kerrostalot ovat nykyaikana...miksiköhän sellainen trendi?
- AnonyymiUUSI
Juu, ruskeita viistoja rumia lotiskoja.
- AnonyymiUUSI
ei ollut ihan terveellä pohjalla sitten joo, taloyhtiön eikä isännöitsijäkään luotettava.
- rahat kuralla ja huono isännöitsijä, näin kuvia, hyvännäköisiä taloja, hauskankin näköisiä. - AnonyymiUUSI
Isännöitsijä pelannut nettipokeriin kaikki rahat hahahah
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329