Mitä on Äänekoski ilmiö? Kusetusta, linssiinvetoa ja kura*askaa? Rahat pois ja hyväveliseuran välillä jaetaan.
Äänekoski ilmiö
7
177
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Meillä äänestetään jatkossa vasemmistoa. Persut vei tuhkatkin pesästä meidän duunariperheeltä. Jouduttiin luopumaan toisesta autostakin.
Sinikka.- AnonyymiUUSI
No hyvä. Ite luovuin toisesta autosta ihan ilmastotekona muutama vuosi sitten. Ihan ilman pershuja tai kommareita. T Kari
- AnonyymiUUSI
Mää osti veekasin ihan vaan vithuillessaan
- AnonyymiUUSI
Huijausta se on, ei mitään ilmiöitä ole olemassakaan näillä seuduilla, jollei juoruilmiötä oteta mukaan..
- AnonyymiUUSI
Ilmiö näkyy arki aamuisin:tarvikekeskuksen,r kioskin kulmilla.kosketon äänevirta taantuu.
- AnonyymiUUSI
Kaupunginjohtajan työhuoneen vois siirtää siihen entiseen poliisihometaloon josta vois katella taken ukkoja. Peukkua sitten somessa aina välillä.
- AnonyymiUUSI
Äänekoski ilmiö on ne entisen paperitehtaan ukot jotka luulee että omistavat vieläkin koko Äänekosken. Cittarissa kytätään aamupäivät ja iltapäivät S-kaupassa apteekkiin menijöitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723013
- 552655
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322265- 792168
- 951976
- 341749
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301340Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329