"Donald Trumpissa oli kiltteyttä, mutta se katosi, Mary Trump sanoo Telegraphille."
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/b2ed0ae0-d83c-43a7-a9fe-9c68fbfecdb5
"– Saanko kiroilla? Yhdysvaltojen presidentin Donald Trumpin veljentytär Mary Trump kysyy brittilehti Telegraphin haastattelussa.
– Hän on aina ollut persereikä, Mary Trump sanoo sedästään saatuaan haastattelijalta luvan.
Mary Trump muistelee heitelleensä baseball-palloa setänsä kanssa kuusivuotiaana. 19 vuotta vanhempi Donald ei antanut armoa, vaan heitti palloa täydellä voimalla, Mary kertoo.
Aikoinaan Donaldissa oli myös kiltteyttä, mutta se katosi, Mary kertoo.
Donald diktaattoriksi?
Mary Trump sanoo, että Donald Trumpin presidenttiys täyttää hänet kauhulla.
Donald Trump ei ole poikkeama vaan looginen lopputulos republikaanien 40 vuotta kestäneestä rappeutumisesta, Mary Trump sanoo.
Hän uskoo, että Donald haluaa olla presidentti lopun ikänsä.
– Millä keinoilla saadaan raahattua ulos tyyppi, joka on juuri hävinnyt vaalit mutta pysyy Valkoisessa talossa? Kuinka hänestä päästään eroon? Emme tiedä, koska meillä ei ole koskaan ollut tätä ongelmaa. Uskon, että hän haluaa haastaa sitä.
Mary Trumpin mielestä demokraatit ovat olleet kykenemättömiä vastaamaan Trumpin haasteeseen.
– Demokraatit ovat oikeassa asioista, mutta sen sijaan, että he puhuisivat suoraan kohtaamistamme vaaroista ja siitä, miksi asiat ovat nyt huonommin ja mitä voimme tehdä asialle, he julkaisevat 30-sivuisen paperin jota kukaan ei ikinä lue.
Persoonallisuushäiriöitä
Maryn lapsuus oli traumaattinen. Hänen isänsä Freddie petti isoisä Fredin odotukset. Pikkuveli Donald peri patriarkan roolin perheessä. Maryn äiti laiminlöi lapsensa.
Mary Trump on psykologi. Hänen mukaansa myös Donald kärsii lapsuutensa aiheuttamista arvista, jotka vaikuttavat hänen käytökseensä.
”Valistuneena arveluna” hän sanoo, että Donald Trump saisi kliiniseltä psykologilta diagnoosin epäsosiaalisesta persoonallisuushäiriöstä ja narsistisesta persoonallisuushäiriöstä.
– Olen jos pitkään yrittänyt selittää, että jos ymmärrämme hänen epävarmuutensa, hänen psykopatologiansa, hänen tiedostamattomat prosessinsa, niin sitten tiedämme kuinka vastustaa häntä, Mary sanoo.
Mary Trump on kirjoittanut Donald Trumpista palajstuskirjan Too Much and Never Enough: How My Family Created the World's Most Dangerous Man (suomeksi käännettynä ”Liikaa eikä koskaan tarpeeksi: Kuinka perheeni loi maailman vaarallisimman miehen”), joka julkaistiin vuonna 2020."
Tohtori, psykiatri, filosofi ja poliittinen ajattelija Russell Razzaque: "Are Trump & Putin Secretly Masochists? A Psychiatrist Analyzes Their Dark Psychology "
https://www.youtube.com/watch?v=4Hmdimv22vE
Futucast: "Psykopaatit eivät pärjää tavallisissa töissä"
https://www.youtube.com/watch?v=_RHxcdxydZk
Mikä suomalaiseen menee, jos hänestä tulee persu? Vai löytyykö vika tehdasasetuksista?
Donald Trumpin veljentytär: Nämä persoonallisuushäiriöt sedälläni on
Anonyymi-ap
3
59
Vastaukset
- Anonyymi
Sääli USA n kansalaisia, siis tavallisia ihmisiä . Vaarallinen on pelle koko maailmalle .
- Anonyymi
onko se se transu ?
- AnonyymiUUSI
Trump voi ottaa mallia Putinista ja tipututtaa sukulaistyttönsä ikkunasta FBI:n uuden pomon avulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893308
- 623077
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332560- 802353
- 802323
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402006- 121666
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201663Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311529