Ilmeisesti paha sähköallergia estää ammatin harjoittaisen täysipainoisesti. Ehkä joku voimakas magneettikenttä tjsp. Joku viisaampi voisi tietää?
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/25c6447a-3e97-437e-84c4-0850ca67ba91
Sähköbussien kuljettajat alkoivat oksentelemaan
16
104
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Liikaa tekokuituja, haituvia liimoja, kemikaaleja ja pintamateriaaleja sisustuksessa.
- AnonyymiUUSI
Ne alko tietenkin oksentaan kun on niin haisevia epåsiistejä kuljetettavia kyydissä,
kyllä siinä hajussa oksettaa muitakin,
haisevia pesemättömiä paskaperseitä ja mamuja bussit täynnä,
kyllä voi pahoin, pesemättömiä vaatteita ja ihmisiä haisevine hiuksineen , hyh hyh,
ei herrakansa kulje kuin omalla autolla tietenkään.- AnonyymiUUSI
"Herrakansa" haisee niin pahalle, että tarvitsevat omat eriönsä joilla kulkeavat.
- AnonyymiUUSI
Kommunistit ja muut pummit kulkee noilla. Itsensä elättävät liikkuvat henkilöautoilla.
- AnonyymiUUSI
Lapset kulkevat busseilla kouluihin ja työntekijät töihin.
- AnonyymiUUSI
Ilmanvaihtoa ei voi näissä busseissa ilmeisesti käyttää ollenkaan! Busseissa ei myöskään ole enää avattavia ikkunoita. Hengitysilma on siis kelvotonta. Siinä selitys. Itse huonokeuhkoisena reagoin huonoon ilmanlaatuun. Busseissa ja varsinkin junissa on usein todella surkea, seisova ilma. Kaikki ihmisten hajut sekaantuneina uloshengityksen hiilidioksidiin. Ei kiitos.
Todellinen poikkeus liikkennevälineiden joukossa ovat uudet suomalaiset raitiovaunut. Niissä on yleensä aivan hyvä ilmanvaihto.- AnonyymiUUSI
Matkustin viime kesänä bussilla noin tunnin ajan ja jäähdytyslaite huusi koko matkan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Matkustin viime kesänä bussilla noin tunnin ajan ja jäähdytyslaite huusi koko matkan.
Varmaana joku persu.
- AnonyymiUUSI
Nämä sähköbussit eivät liikennöi Tampereella. Piste.
- AnonyymiUUSI
Tampereella liikennöi sähköbuseja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tampereella liikennöi sähköbuseja.
Bus on sama asia kuin bussi. Eri kieltä vain.
- AnonyymiUUSI
syöpää magneettikentästä
- AnonyymiUUSI
Vihervasemmistolaisten huono hygienia aihettaa paniikkihäiriöitä kuskeissa.
Ei ole ekoterroristeilla varaa sähköautoon.
Menisivät töihin!- AnonyymiUUSI
Tekisivät yrittäjät ja tuottajat terveellisempiä busseja. Siitähän nuo voittonsa keräävät, jotta voivat itse ajella
henkilöautoillaan. Ei sovi pihistellä materiaaleista.
- AnonyymiUUSI
Mutta vain Tampereella...
- AnonyymiUUSI
Minua aina rupeaa oksettamaan kun näen vihervassu parasiitteja.
Menkää töihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712963
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792138
- 951956
- 321702
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191195