Mistä löytyis minulle lippalakki, olen älykäs niin siksi minun pää on todella iso. 62 numeron lakki on liian pieni.
Älykkälle hattu?
7
67
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kaupan keittiötarvikeosastolta löytyy varmasti sopiva pastasihti!
- AnonyymiUUSI
Alapäässä minulla ei sitten olekaan mitään. Kaikki on noussut hattuun.
- AnonyymiUUSI
Vielä tuohon älykkyyteeni. Ihmettelen miksi eivät Kelalla ole huomanneet minun älykkyyttäni. Aivan hukkaan menen. Itse en mielelläni tyrkytä itseäni mihinkään joten jonkun pitäisi tajuta että tuo isopäinen onkin nero.
Esimerkiksi koulussa. Minut laitettiin apukouluun ja oma näkemykseni oli se että opettajat luulivat minun olevan heikkolahjainen koska minun ajatusmaailma oli aivan eri tasolla kuin muiden oppilaiden ja opettajien ajatusmaailma.
Opettaja jos biologian tunnilla opetti vaikkapa mitä puulajeja on Suomen metsissä niin minä puolestani jo siinä vaiheessa piirtein vihkooni puun solukkoja ja pohdin sitä kuinka puilla oleva juuret toimivat verkostona kuten nykyään internet. Mietin kuinka puu juurikaan viestittää ja varoittaa naapuripuita jos metsuri niitä lähestyy. Puut sopivat keskenään mikä niistä kaatuu metsurin päälle ja halkaisee kallon.
Mietin myös kuinka tomaatit huutaa apua naama punaisena kun puutarhuri lähestyy tomaatteja kasvihuoneessa kori ja veitsi kädessä. Tämän takia minut passitettiin apukouluun missä masennuin. - AnonyymiUUSI
knoppi,knappi, kuin jossain Tintin seikkailuissa niillä mustilla agenteilla sarjakuvassa, tai oikein korkea silinterihattu musta.
- AnonyymiUUSI
tuollaisen hatun nimi on ehkäpä nyt muistin: Knalli se on, ei ole knoppi, eikä knappi.
parempi kun ei ole muka-tohtorin-typsy, kuin vampyyrinviitta-tupsu. - AnonyymiUUSI
minun mielestäni urheilullisen näköinen ja aika seksikäskin nuorille naisille kuin beachvolley -tytöillekin joku valkoinen lippis.
- AnonyymiUUSI
--- jos tuosta hattu-eli päähine-jutusta vielä jatkaisin vähän, niin musta pipokin jos on kesähelteellä päässä vcoi kuumottaa, kuin musta lippalakkikin, muutta:
Kun itselläni näitä Callaway Golfin juttuja, lakkejakin pallojakin... niin nano-kuitua käyttvät joissait eli vedenpiträvää ja hengittävää ja kevyttä..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329