Kun koulussa kapinoidaan johtuu se koko kansan enemmistön asenteiden näkymisesta kolulumaailmassa.
Kommunistit, siis vasemmistoliitto ja vihreät yrittävät tunkea homo LGBT wokellus ideologioita tervejärkisten nuorten kurkusta alas, kuin käärmettä pyssyyn.
Terve seksuaalisuus tuntuu olevan pahe ja normaali nais, mies tyttö, poika asetelma kyseen alaistetaan, ihmekös tuo
Kun valtaosalla ihmisistä on terve käsitys asioista, on selvää että vastustusta syntyy.
Kun woke asettaa omituiset otukset tavallisen ihmisen yläpuolelle ei ihme että nuori suivaantuu.
Vihreä kommunisti Sandra Hagman ottaa kantaa kaikkien pervojen ja perversioiden puolesta jota lasten tulee niellä purematta.
Syyttää ja syyllistää vieläpä vanhempia ja muita aikuisia siitä että tätä pakkosyöttöä ei tueta.
Työntäköön sen kuuluistan vesimeloninsa sinne pimeimpään paikkaansa, etuu- tai takapuolelle.
Jos joku kapinoi asiaa, ne ovat maahanmuuttajat jotka vierastavat kevyemmänkin luoka seksuaaliperversioita, eikä meikäläinen tasa-arvo hallusinaatio uppoa vähääkään.
Jokin Kouluissa muuttui
Anonyymi-ap
3
<50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Sai taasen hyvät naurut näistä PervoPersujen älyvapaista jutuista!!!
- AnonyymiUUSI
Vihreä kommunisti pervo nauraa kaikkien muiden mielipiteille.
- AnonyymiUUSI
Koulut persuuntuu . Siksi minä laitan lapseni syksyllä ruotsinkieliseen kouluun .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329