Kävin Alkossa ja matkaan tarttui pari perinteistä jenkkien IPAA eli Stonen IPA ja Teerenpelin West Coast IPA. Itse kaipaan kunnon perinteisiä West Coast jenkki-IPOJA, jotka ovat kirkkaita kuparinvärisiä ja voimakkaan katkeran humalaisia. Valitettavasti tällaisia ei enää saa vaan IPA:t ovat laktoosilla ja mehuilla makeutettuja Itärannikon New England IPOja. Mitä mieltä palstalla väijyvät kristityt ovat? Maistuuko olut? Onko paras olut West Coast vai New England tyylistä?
Mitä juot tänään?
6
65
Vastaukset
Kyllä puolen litra jallupullo + 2 l perus lageeria tämä lauantai mennään ja yks, Hallaluja perään.
- AnonyymiUUSI
Ajattelin juoda huomattavan määrän viskiä, kun pääsen sopivaan haikeaan tunnelmaan alan kuuntelemaan jotain blues musiikkia vaikkapa Muddy Watersia.
Tämä on erittäin hyvä suunnitelma. Itse en nykyään voi sietää väkeviä kuten viskiä. Ehkä yksi tärkeä syy on se, että lopetin tupakin polttamisen kolme vuotta sitten. Jotenkin tuntuu, että makuaisti on parantunut enkä voi sietää voimakkaita makuja kuten teräviä alkoholijuomia.
- AnonyymiUUSI
Pidän oluesta mutta after life on rankka kokemus ja siksi olutta otetaan harvemmin. Kerran pari kuussa.
Välillä voi olla taukoa tuostakin.
Nuorenpana vaikka kilpailin urheilussa. Join pullon viinaa ja aamulla kisoihin. Yhden kerran. Mutta väkeviä meni.
Pidän vahvoista 5.5% oluista ainoastaan. Niitä juo myös
siippa mielellään. Kaupoissa on laajat valikoimat.
Nyt viinikin on jo liikaa. - AnonyymiUUSI
Oluessa kuuluu maistua mallas. Kovin katkerat, vaikka voivat tuoksua hyvältä, eivät ole makuuni.
- AnonyymiUUSI
Nauti siitä oluesta kun voit ateisti. Helvetissä saat juomaksi ainoastaan Saatanan väljähtänyttä kusta!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil291316