Hesarissa on artikkeli ’Katso Gazaan’. En jaksanut lukea artikkelia. Mitä mieltä palstalla pörräävät ateistit ovat Gazasta? Itse olen sitä mieltä, että niität sitä mitä kylvät eli ’Fuck Around Find Out’.
Onko 2023 lokakuussa tapetut noin 1200 juutalaista siviiliä oikeutus siihen, mitä nyt tehdään? Totta kai on. Mikään kansainvälinen sopimus ei sitä kiellä.
Onko palestiinalaisten tappiot oikeassa mittasuhteessa? Totta kai on. Palestiinan terveysministeriö liioittelee lukuja täysin sumeilemattomasti. Palestiinalaisia kuolee pelkästään siinä, että USA pudottaa alueelle muutaman ruokapaketin kun taas Ukrainassa kukaan ei kuole, vaikka ryssä ampuu satoja risteilyohjuksia joka yö.
Katso Gazaan
2
<50
Vastaukset
Tässä linkki Hyysärin juttuun Gazasta:
https://www.hs.fi/kirjeenvaihtajat/art-2000011251803.html- AnonyymiUUSI
Kristittynä katson haavi auki tapahtumia. Myös suuri ihmetyksen aihe on Päivi R. Tasanen.
Nyt on kaksi eri rintamasotaa toinen Ukrainassa.
Syn' energia vaikutus on rauhan sopimuksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723043
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792178
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329