Tiedän että kyseessä on turvallinen tila joten saa mutta toisaalta se riskeeraa turvallisuuteni, toisaalta syrjitäänkö vain isokulmunisia, eli joudunko syyniin M-kuppien takia kun B-kuppinen painelee samaan aikaan menemään...
Saako puoluekokouksessa imettää julkisesti?
17
113
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Miestissit on tosiasia, mutta imetys tapahtuu miesten vessassa.
- AnonyymiUUSI
Purra ainakin saa,
- AnonyymiUUSI
Kaikkien kokoukseen osallistujien tarpeet tullaan ottamaan tapahtumavastaajien taholta huomioon, esim. imutusta varten tulee miesten eriötiloissa olemaan valmiit aukot.
- AnonyymiUUSI
Sebu ja Alan imettävät vuorotellen poijanköllykkäänsä?
- AnonyymiUUSI
Ei lapsia, eikä vauvoja persukokouksiin, kiitos.
- AnonyymiUUSI
Willellä voisi alkaa jöpöttää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Willellä voisi alkaa jöpöttää.
Huhujen mukaan ministeripestin jälkeen Wille nimitetään lapsiasiamieheksi.
- AnonyymiUUSI
Onko savolaisten piirin tänään järjestettävässä kevätkokouksessa imuttelutilat?
- AnonyymiUUSI
En missään nimessä tulisi lapsen kanssa puoluekokoukseen, ihan vaan jo mahdollisten kännisten ihmisten takia. Ilmakin haisee vanhalle viinalle.
- AnonyymiUUSI
Olen huomannut myös sen, että vanhemmat johdattelemalla omaa lastaan vaikuttaa siihen mitä lapsi myöhemmin on. Vanhemman oma woketus ja ihailu on tehnyt tutusta lapsesta lesbon.
- AnonyymiUUSI
Avauksen kirjoittaja on hyvä esimerkki siitä, miten liian aikainen vierottaminen rintaruokinnasta voi sen kohteen traumatisoida loppuiäksi. Onneksi on olemassa perussuomalaiset joiden perään voi aina itkeä siitä mielipahasta että äiti ei antanut enää tissiä. Rippikoulun käyneelle peräkamarinpojalle.
- AnonyymiUUSI
ap:lla taas hukannut tuttinsa..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
ap:lla taas hukannut tuttinsa..
Miksi persut tahtovat kieltää pervoilun muilta?
Koska persut tahtovat sallia ne roisit ilot vain itselleen.
- AnonyymiUUSI
saa, mutta vain kristilliset
- AnonyymiUUSI
Persujen ja KD:n "kristillisyys" on niin täynnä kiiluvasilmäista ihmisvihaa, ettei sellaisella umpitekopyhällä ja laskelmoidulla "kritillissyydellä" ole mitään arvoa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Persujen ja KD:n "kristillisyys" on niin täynnä kiiluvasilmäista ihmisvihaa, ettei sellaisella umpitekopyhällä ja laskelmoidulla "kritillissyydellä" ole mitään arvoa.
Persujen ja KD:n kristillisyys on verrattavissa patriarkka Kirillin johtaman Venäjän ortodoksikirkon "arvomaailmaan".
- AnonyymiUUSI
Saa jos imetettävä on alle 18v.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499