Ainakin persujen veromestari Veroveikko kannattaa somessa Trumpin EUlle asettamia korkeita tariffeja. Onko se yleinen persujen kanta? Eikö yhtään hävetä taas kannattaa meitä heikentävää politiikkaa? Hävetkää persut!!
Persutko kannattavat EUlle asetettavia tariffeja?
11
74
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
demarilla pienet tissit
aivan lankku heluna- AnonyymiUUSI
Persun kontribuutio tähän keskusteluun? Olette te vaan haittaporukkaa. Vielä tulee aika kun teidät laitetaan oikeuden eteen vastuuseen aiheuttamistanne haitoista, persut. Nimimerkkipersutkin kaivetaan esiin koloistaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Persun kontribuutio tähän keskusteluun? Olette te vaan haittaporukkaa. Vielä tulee aika kun teidät laitetaan oikeuden eteen vastuuseen aiheuttamistanne haitoista, persut. Nimimerkkipersutkin kaivetaan esiin koloistaan.
Tulevaisuudessa teknologian kehittyessä meidän kaikkien henkilöllisyydet paljastuvat. Tällöin antipersujen jälkeläiset saavat olla ylpeitä esivanhemmistaan, kun taas persujen jälkeläiset joutuvat ikuiseen häpeään.
- AnonyymiUUSI
kiinalaisille aurinkopaneeleille 33%lisätullit 😠
- AnonyymiUUSI
britit ei lihota paska sosialistien kassaa 🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
britit ei lihota paska sosialistien kassaa 🤣
Mene sinä persu noiden sosialistiharhojesi kanssa vaikka takaisin koloosi. Miltä tuntuu olla osa isänmaamme kannalta haitallista oikeistopopulistista haittaliikettä, persu?
- AnonyymiUUSI
Paljonko laitetaan tullia Vebäläiselle ja Lähi-Idän öljylle?
- AnonyymiUUSI
MInusta tuntuu oikein hienolta olla putinisti.
😊😊😊😊😊 - AnonyymiUUSI
Eikö Veikko ole niitä veropakolaisia?
- AnonyymiUUSI
>>Persun kontribuutio tähän keskusteluun? Olette te vaan haittaporukkaa. Vielä tulee aika kun teidät laitetaan oikeuden eteen vastuuseen aiheuttamistanne haitoista, persut. Nimimerkkipersutkin kaivetaan esiin koloistaan.>>
Sinut laitetaan polvilleen Mustafan eteen.
🍌😛- AnonyymiUUSI
Persun jatkokontribuutio tähän keskusteluun? Miksi olette noin haitallinen porukka isänmaamme kannalta, persut? Miksi polvistutte Trumpin ja Putinin eteen, persut, toiselle tarjotaan suu ja toiselle takasuu? Miksi, persut?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499