”Taloudellisesti tiukkoina ja epävarmoina aikoina myymälävarkauksien määrä kasvaa entisestään ja näin on käynyt nytkin. Nyt kuitenkin selkeänä ilmiönä näkyy myös ruoan varastaminen.
Viime aikoina myös elintarvikkeita, kuten lihaa, kalaa, paistopistetuotteita, eineksiä sekä kahvia, on varastettu aiempaa enemmän.”
Pitäisikö sosiaaliturvaa leikata vielä reilusti lisää, jotta nälkäiset köyhät suomalaiset lopettaisivat varastelun ja menisivät töihin? Riikka Purra ja Petteri Orpo suunnittelevat jopa toimeentulotukeenkin uusia kiristyksiä, mutta riittääkö tämäkään?
https://www.mtvuutiset.fi/makuja/artikkeli/karu-ilmio-ruokakaupoissa-nakyy-jopa-kahvihyllyilla-ja-paistopisteilla/9161414
Tekeekö nälkä persustakin varkaan?
12
130
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Me Perussuomalaiset olemme kristillissosiaalinen puolue ja periaatteenamme on, että ken ei työtä tee, sen ei syömänkään pidä.
- AnonyymiUUSI
Tuolla periaatteela iso osa persuja kuolee nälkään.
- AnonyymiUUSI
Persut ovat lakkauttameet 100 000 työpaikkaa parissa vuodessa. Ovat sellaisia pisnesosaajia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Persut ovat lakkauttameet 100 000 työpaikkaa parissa vuodessa. Ovat sellaisia pisnesosaajia.
Persut ovat moniosaajia. Osaavat tuhota monta asiaa samalla kertaa.
- AnonyymiUUSI
Eivät kaikki persut suinkaan ole varkaita, sillä osa heikäläisistä on lähes kunnollisia yhteiskuntakelpoisia kansalaisia.
- AnonyymiUUSI
2025-05-25 10:31:51
ei tule menemään läpi ehdotus toimeentulotuesta leikkaaminen vaikka on pieni alle 20e/kk. Siitä pitää huolen viimeistään EU kuten myös oppositio joka lyö yläfemmoja hallituksen antaessa taas suoran syötön lapaan. Millä hakata hallitusta mielin määrin valtamedian suurella avustuksella. Jolle hallituksen kaatuminen alkaisi jo sopimaan persujen kannatuksen ollessa jo tarpeeksi alhaalla ja demarien tarpeeksi korkealla. Valtamedioiden opposition tavalla laskiessa kauhusta allensa kun hallitus meinasi kaatua rasistikohuihin lähes välittömästi mihin niillä vassarimediat pyrkikin. Ajankohdassa missä persujen kannatus oli aivan liian korkealla ja oppositiolla liian alhaalla. Minkä takia lopettivat rasismirummutuksen. - AnonyymiUUSI
Kun nyt kaikenlaiset omaisuusrikokset tulevat kuitenkin yleistymään, toivon, että voro putsaa nimenomaan persun häkkivaraston. Se on opettavaista.
- AnonyymiUUSI
Ainoatakaan työpaikkaa ei tule kun köyhältä vähennetään. Tämän hallituksen jälki on karmeaa.
Punamulta alkaa olla suomen ainoa toivo.- AnonyymiUUSI
Huulipuna2 märkäunesi 🔵⚫️🤡.
- AnonyymiUUSI
Jussi Halla-aho,on mielestäni aliarvostettu-Fiksu ! Mutta...olen itse joutunut varastamaan ruokaa/vaatteita,ja miksi-olin hotellin kerroshoitaja, ja rahat ei yksinkertaisesti riittäneet elämiseen.Varastaminen kaupasta on ns.taitolaji-vaatiii näppäryyttä ja suunnittelua.Ei sitä kukaan huvikseen tee,se käy työstä!
- AnonyymiUUSI
Myymälävarkaiden joukossa on myös varakkaita hienostorouvia, tosin se on pientä siihen verrattuna mitä heidän miestensä tekemät talousrikokset maksavat muille yhteiskunnan jäsenille.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499