Tekeekö nälkä persustakin varkaan?

Anonyymi-ap

”Taloudellisesti tiukkoina ja epävarmoina aikoina myymälävarkauksien määrä kasvaa entisestään ja näin on käynyt nytkin. Nyt kuitenkin selkeänä ilmiönä näkyy myös ruoan varastaminen.

Viime aikoina myös elintarvikkeita, kuten lihaa, kalaa, paistopistetuotteita, eineksiä sekä kahvia, on varastettu aiempaa enemmän.”

Pitäisikö sosiaaliturvaa leikata vielä reilusti lisää, jotta nälkäiset köyhät suomalaiset lopettaisivat varastelun ja menisivät töihin? Riikka Purra ja Petteri Orpo suunnittelevat jopa toimeentulotukeenkin uusia kiristyksiä, mutta riittääkö tämäkään?

https://www.mtvuutiset.fi/makuja/artikkeli/karu-ilmio-ruokakaupoissa-nakyy-jopa-kahvihyllyilla-ja-paistopisteilla/9161414

12

130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Me Perussuomalaiset olemme kristillissosiaalinen puolue ja periaatteenamme on, että ken ei työtä tee, sen ei syömänkään pidä.

• Anonyymi
        UUSI

Tuolla periaatteela iso osa persuja kuolee nälkään.

• Anonyymi
        UUSI

Persut ovat lakkauttameet 100 000 työpaikkaa parissa vuodessa. Ovat sellaisia pisnesosaajia.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Persut ovat lakkauttameet 100 000 työpaikkaa parissa vuodessa. Ovat sellaisia pisnesosaajia.

Persut ovat moniosaajia. Osaavat tuhota monta asiaa samalla kertaa.

• Anonyymi
      UUSI

Eivät kaikki persut suinkaan ole varkaita, sillä osa heikäläisistä on lähes kunnollisia yhteiskuntakelpoisia kansalaisia.

• Anonyymi
      UUSI

2025-05-25 10:31:51
      ei tule menemään läpi ehdotus toimeentulotuesta leikkaaminen vaikka on pieni alle 20e/kk. Siitä pitää huolen viimeistään EU kuten myös oppositio joka lyö yläfemmoja hallituksen antaessa taas suoran syötön lapaan. Millä hakata hallitusta mielin määrin valtamedian suurella avustuksella. Jolle hallituksen kaatuminen alkaisi jo sopimaan persujen kannatuksen ollessa jo tarpeeksi alhaalla ja demarien tarpeeksi korkealla. Valtamedioiden opposition tavalla laskiessa kauhusta allensa kun hallitus meinasi kaatua rasistikohuihin lähes välittömästi mihin niillä vassarimediat pyrkikin. Ajankohdassa missä persujen kannatus oli aivan liian korkealla ja oppositiolla liian alhaalla. Minkä takia lopettivat rasismirummutuksen.

• Anonyymi
      UUSI

Kun nyt kaikenlaiset omaisuusrikokset tulevat kuitenkin yleistymään, toivon, että voro putsaa nimenomaan persun häkkivaraston. Se on opettavaista.

• Anonyymi
      UUSI

Ainoatakaan työpaikkaa ei tule kun köyhältä vähennetään. Tämän hallituksen jälki on karmeaa.
      Punamulta alkaa olla suomen ainoa toivo.

• Anonyymi
        UUSI

Huulipuna2 märkäunesi 🔵⚫️🤡.

• Anonyymi
      UUSI

Jussi Halla-aho,on mielestäni aliarvostettu-Fiksu ! Mutta...olen itse joutunut varastamaan ruokaa/vaatteita,ja miksi-olin hotellin kerroshoitaja, ja rahat ei yksinkertaisesti riittäneet elämiseen.Varastaminen kaupasta on ns.taitolaji-vaatiii näppäryyttä ja suunnittelua.Ei sitä kukaan huvikseen tee,se käy työstä!

• Anonyymi
      UUSI

Myymälävarkaiden joukossa on myös varakkaita hienostorouvia, tosin se on pientä siihen verrattuna mitä heidän miestensä tekemät talousrikokset maksavat muille yhteiskunnan jäsenille.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3277
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3037
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      433
      2530
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2323
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2313
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2056
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      36
      1913
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1656
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1643
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      31
      1499
    Aihe