olen koittanut tuota haastetta, mutta en pääse enään sitä Shoopuffii kun joutuu tappelemaan sitä roboa vastaan, kun se alkaa tiputella niitä tynnyreitä, vinkki niille jotka tekevät tätä haastetta, ÄLKÄÄ HUIJJATKO , muuten ette vain ole täydellisiä pelaajjia, sanokaas missä kohtaa te olitte.....ja vielä yksi juttu, kun olin siellä mushroom rock roadilla joutu tappelemaan sitä valtavaa ötökkää vastaan, niin kuinka kauan teillä meni, mulla meni about 20 minuuttia
Tervetuloa NSGNANC taloon
7
390
Vastaukset
siinä pääkkärissä siel mushroomissa meni noin 10 min..
- Hlo(grammi)
Minulla apaut 5 minuuttia siin mushroom pomossa...Oikealla taktiikalla örmy kaatuu yllättävän helposti!
Hlo(grammi) kirjoitti:
Minulla apaut 5 minuuttia siin mushroom pomossa...Oikealla taktiikalla örmy kaatuu yllättävän helposti!
eikus juu kai mulla meni alle kymmenisen minuuttia..ja se on ihan heleppo..
- pelimies
Vincento kirjoitti:
eikus juu kai mulla meni alle kymmenisen minuuttia..ja se on ihan heleppo..
Anteeksi hyvät herrat kertokaapas vastauksia kysymyksiini !
1. Oletteko päässeet Extracktorin läpi ?
2. Miten sen pääsitte ?
3. Olenko mielestänne oikeassa kun sanon että seuraavaa bossii tai paikkaa ei voi päästä läpi ?
Jos joku haluaa kysyä jotakin myös täältä niin.....annan luvan pelimies kirjoitti:
Anteeksi hyvät herrat kertokaapas vastauksia kysymyksiini !
1. Oletteko päässeet Extracktorin läpi ?
2. Miten sen pääsitte ?
3. Olenko mielestänne oikeassa kun sanon että seuraavaa bossii tai paikkaa ei voi päästä läpi ?
Jos joku haluaa kysyä jotakin myös täältä niin.....annan luvanymmärrä noita kysymyksiä..?
Ja kaiken lisäksi en ole herra...x)- pelimies
Vincento kirjoitti:
ymmärrä noita kysymyksiä..?
Ja kaiken lisäksi en ole herra...x)ai sitten sinä kai olet nainen.........okei, hyvät naiset ja herrat vastatkaa kysymyksiini kiitos,kysymykset keskittäytyvät NSGNANC haasteeseen
Vincento kirjoitti:
ymmärrä noita kysymyksiä..?
Ja kaiken lisäksi en ole herra...x)Niin asioita olisi syytä hiukan selventää. Mikä ihmeen nsgnanc!?
nsgnanc= no sphere grid, no aeons, no customization
eli peli läpi ilman minkäänlaista sorkkimista sphere griddiin tai asekustomisaatioon ja aeoneja kutsumatta. Toiset lisäävät vielä jommankumman esteen: no overdrive tai no items
Haastavaa, liian haastavaa että itseltäni löytyisi kärsivällisyyttä läpäistä peli näillä ehdoilla.
mutta
http://www.gamefaqs.com/console/ps2/game/197344.html
löytyykin itse ohjeet vastaavien haasteiden suorittamiseen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462554
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312217- 792128
- 951956
- 321692
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?261283Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181165