Islamin yksi perusajatuksista on levittäytyä koko maailmaan,mm.suomeen.Toki rauhallista väkeä heissäkin on,mutta aina seassa tulee näitä murhaajia,lisääntyvässä määrin.Islam vihaa"vääräuskoisia"siis ei muslimeja.Eivät he sitä aina heti paljasta.Ovat ystävällisiä,jne.Kehitys on vääjämätöntä.Rahaa heiltä ei tule puuttumaan.Öljy takaa sen.Olen aavistanut tuon,että kohta iskut tulevat lähemmäksi,ja niin kävi.Iskuissa ei valikoida keihin se koskee.Tuhoa vaan mahdollisimman paljon,ja kuolemaa.Suomen hallitus nyt hereille ja pitäis lopettaa tämän uskonnon "ymmärtäminen"ja paapominen.Kohta on liian myöhäistä.Toistan vielä,että toki heissäkin on kunnon väkeä,jotka eivät halua väkivaltaa.
KUN ISLAMILLE ANNETAAN JALANSIJAA
11
1075
Vastaukset
- heitä suomeen
Oikeassa olet. Jos otamme heitä lisää, niin se olisi kuin kuin myrkyn juontia. Ennemmin tai myöhemmin se potkaisee takaisin palkaksi hyväntahtoisuudesta. Olkaamme viisaampia ja otetaan pakolaiset rauhaarakastavista porukoista!
- kertoja
Millä perusteella islam on uskontona 'huonompi' kuin kristinusko? Heh, ne ristiretket vasta varsinaisia tappo- ja sikailureissuja olivatkin. Pientä on pari pommia dösässä tai kaatuneet rakennukset niihin verrattuna. Antakaa ihmisten uskoa mihin haluaa.
Ei ole olemassa ainuttakaan luonnollista uskontoa.
- Pete
Näkeehän ton ettei niitä kiinnosta ei edes yle seuraa tilannetta, ohhohhoijaa!
- suopunki
Mitä ihmeen tilannetta YLE:n pitäis seurata? Ei Briteissä ole mitään tilannetta. Miksei Afrikasta tule suoraa lähetystä nälkään kuolevista tyypeistä?
- olisikohan tässä syy
Islam faneja mm.Hämeen-anttilan pariskunta.
- kiesis
suopunki kirjoitti:
Mitä ihmeen tilannetta YLE:n pitäis seurata? Ei Briteissä ole mitään tilannetta. Miksei Afrikasta tule suoraa lähetystä nälkään kuolevista tyypeistä?
Ketä jaksaa kiinnostaa jotkut hikiset afrikkalaiset, jotka on kykenemättömiä hoitamaan omia valtiooitaan, ja antavat valkoisten käsiin. Sitten kun soditaan niin teurastetaan miljoona oman maan kansalaista. Onko mikään ihme ettei ketään kiinnosta, jos ei osata pitää omia puolia.
- jore
allah on ihmiskunnan tuho,murhaaja.Irtisanoin tänään kaksi alaisenani ollutta islaminuskoista.Vetoan kaikkiin työnantajiin,irtisanokaa kaikki muslimit,tulee mitä tulee.
- akhbar
Näin on ja JUUTALAISET ne vasta myrkkyä maailmalle ovatkin. Juutalaiset pitäisi hävittää! Yhdyn täysin kynäilijän tekstiin. Toki juutalaisissakin on kunnon väkeä mutta pääosa rutto maailmalle.
- mä vaan
jos suomalaisia ois potkittu pitkin pohjolaa vuosituhansia niin etkö sinä oisi vähän vittuuntunut??Juutalaisia on potkittu aina ja kun he nyt antavat takaisin niin johan kaikki vitun emnasty hiiret nousee takajaloilleen. Toivottavasti Israel tappaa kaikki musliimit jotka hyppii pöydälle!!!
- yrjyu
mä vaan kirjoitti:
jos suomalaisia ois potkittu pitkin pohjolaa vuosituhansia niin etkö sinä oisi vähän vittuuntunut??Juutalaisia on potkittu aina ja kun he nyt antavat takaisin niin johan kaikki vitun emnasty hiiret nousee takajaloilleen. Toivottavasti Israel tappaa kaikki musliimit jotka hyppii pöydälle!!!
Ja sen jälkeen tekevät amerikasta parkkipaikan ja tekevät itsemurhan kaikki tyynni, johan maailma rauhoittuu!
- Varovaisuutta
Kyllä Suomen viranomaisten oikeasti kannattaa ajatella,että Suomi ei oikeesti pysy turvallisena maana enää.Täällä jo nyt hyvä verkosto muslimeja.Monet eivät siedä edes Kristittyjä ,mutta ovat tulleet Suomeen saadakseen jalansijaa Islamille.Älkää olko sinisilmäisiä viranomaiset.
Entinen mieheni on muslimi.Ja huomasin että hänkin käytti vain minua saadakseen suomeen jalan sijan ja uuden perheensä myös suomen rajojen sisäpuolelle.Täällä on hyvä toimia.
Täällä ollessaan hän usein sanonut ,että kaikki syyskuuun 11 päivän ym..terroriteot ympäri maailmaa on aivan oikein ja niitä tulee lisää,koska islami on hänen mielestään ainut ja oikea usko.
Olen eri virasto tasoille soitellut ,että tutkivat mistä rahat tulevat hienoon elämään täällä,kun tulona hänellä "vain ansiosidonnainen" päiväraha"Mutta USKON NILLÄ RAHOILLA EI VOI MATKUSTAA ULKOMAILLE JOKA VUOSI PERHEEN KANSSA JA OSTAA ASUNTOA JA OSTAA AUTOA.JA ELATUSMAKSUA EI OLE VARA MAKSAA.
VIRANOMAISET TUTKIKAA IHMEESSÄ NÄMÄ SUOMESSA PIILOTTELEVAT PIMEÄN "TYÖN"SANKARIT.ENNENKUIN ON LIIAN MYÖHÄISTÄ.
TUNNEN MYÖS REHELLISIÄ JA AITOJA MUSLIMEJA SUOMESSA,JOTEN EN VOI YLEISTÄÄ.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496215Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6412562Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831199- 791100
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.721046Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä551040- 64934
- 66897
- 228854