Mä katselin ikkunasta pihalle ja mietin mun elämääni.Se tuntui tällä hetkellä aika kurjalta.Mä huomasin mun parhaan ystävän perheen auton meidän pihassa käynnissä.Juoksin ovelle ennemmin kuin Tiia ehti soittaa ovikelloa ja avasin Tiialle oven.
-Sä et voi tehdä tätä mulle!Mä en anna sulle ikinä anteeksi!Sanoin Tiialle ja halasin häntä.Mä tunsin silmiäni ja kurkkuani kuumottavan, mutta sen verran yritin kovaa esittää, että en ala itkemään.
-Sä tiedät, että mä en haluaisi muuttaa!Meidän asunto jää vain meille pieneksi.Sun pitää tulla käymässä meillä usein.Mun tulee sua ikävä.Mun oma lasienkeli.Nähdään...Nää oli Tiian viimeiset sanat mulle ja nekin oli valetta.Mä aloin miettiin meidän ystävyyttä uudestaan jalopulta ajattelin, että Tiia saa jäädä ja niin Milla astui kuvioihin...
-Vittu mua ottaa päähän toi maikka!Mehän vain läheteltiin paperilappusia luokassa, ja jouduttiin sen takia pihalle sieltä.Milla sanoi mulle virnistäen.
-Elämä on.No saadaampahan ainakin jutella rauhassa.Niin tuleeko Mika sinne mökille meidän kanssa?Jos tulee niin hankkikaa yöksi teidän huoneen oveen sitten äänenvaimennin.
-Haista nyt pjaska.Tulee se ja mikke kanssa.Olkaa tekin sitten hiljaa.Ei mitään ylimääräisiä ääniä.
-Mä en ees tiedä kuka se mikke on!Kellot soi kotiin.Tuu meille tänään niin nähdään sitten?Moikka.
-Joo mä tuun.Moikka.
Kotona:
Mä istuin mun koulupöydällä ja katsoin ulos ikkunasta.Mun pöydällä oli Tiialta saama kirje.Mä näin kirjeen ja tunsin kyynelien jo polttelevan kasvojani.Yritin pidätellä itkua, mutta lopulta annoin sen vain tulla.Mä olin kestänyt ihan liikaa 13 vuotiaaksi.Vielä, kun joutuisin menemeen mökille ja, kun näen siellä Tiian niin musta tuntuu, että mä romahdan kohta.Musta tuntuu siltä jo nyt.Kohta lasienkeli murenee lause lauseelta tässä sitä ikuisessa piinaavassa elämässä...jatkuu jos lukijat niin haluaa.=)
NOVELLI*MY LIFE
LoVeAnGeL92
0
171
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657