Ohukainen ja paksukainen

CIA:n hupa-salainen raportti on vissiin vuotanut julkisuuteen. Sanovat, että irakista on tulossa tai tullut kaikkien aikojen tehokkain terroristien "koulutusleiri";)

Bush ja Blair, siinäpä oikein kumppanukset? Bush hyökkäsi irakiin, koska halusi varmistaa toisen kauden ja lisää löpöä maasturin tankkiin.
"Hymypoika" Blair halusi tiätty mukaan, onhan se kivaa kun kansa hurraa?

Nyt on sitten irak demokratisoitu, harmi vaan, että kohta lontoossakin on joka toisella kaupan kassalla Al Qaedan jäsenkortti...

Koskakohan ohukaiselle ja paksukaiselle selviää, että terroristit ovat käytännössä sissejä ja kaukopartiomiehiä? Ei millään pahalla, mutta niitä vastaan on mahdotonta käydä "sotaa"

Terrorismi ei ole voitettavissa tappamalla tai pidättämällä kaikki terroristit, jokaisen marttyyrin tilalle tulee kaksi uutta...

Terrorismin voi voittaa ainoastaan puuttumalla sen syihin!
Paksukainen teki juuri päinvastoin hyökkäämällä irakiin...(

4

306

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vetoketju

Puhut asiaa MaxBad, "terrorismin vastaista sotaa" ei voi voittaa, oikeastaan sellaista ei edes ole olemassa. On se kumma, etteivät suurten valtioiden päämiehet voi tätä ymmärtää.

• tahraa

kaukopartiomiesten kunniaa. He tekivät tiedusteluretkiä itärajan taakse ja tuhosivat sotilaskohteita. Näitä vellihousuja, jotka iskevät viattomien siviilien kimppuun metroissa ja busseissa voisi kutsua partisaaneiksi, jotka tappoivat viattomia suomalaisia ja polttivat taloja itärajan kylissä.

• Lopetas nyt, kyllä sä tiedät mitä mä tarkoitin...

• mitään...
        MaxBad kirjoitti:

Lopetas nyt, kyllä sä tiedät mitä mä tarkoitin...

... olet vain nulikka.
        Kaikki ulkomaalaiset pois Suomesta, vaikka talous kärsisi. Olemme kaikella tapaa omavaraisia, eikä tuollaisia elättejä tarvitse sietää. Talous kärsii ainoastaan jos hyysäri valtiot asettavat pakotteita, muita vaikutuksia loisten poistamisesta ei ole. Sinä olet tietämätön wannabe filosofi, et taida edes tajuta mitä suomalaisen elämäntavan säilyttäminen tarkoittaa. Eivät he tee töitä, eivät opettele käytöstapoja, heistä on vain haittaa. Kirjoitukseni koskee vain Afrikkalaisia ja Lähi-Idän paimentolaisia. Sinun terroristi teoriasikin ovat olleet naurettavuuden huippu, et varmaan edes tiedä mikä kaukopartio oli.
        Tuollaisia tyhmiä, hyysäreiden sikiämi kakaroita on onneksi vähän Suomessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      136
      3847
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2596
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      2025
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1751
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      31
      1556
    6. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      125
      1521
    7. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1331
    8. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      85
      1302
    9. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      500
      1300
    10. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1266
    Aihe