Vapaa kuvaus

Aloituksia

13

Kommenttia

22

1. Suomen armeija

Jenkkien mielestä Suomi pystyy pahan paikan tullen mobilisoimaan 1,2 miljoonaa miestä ja naista... Ainakin 80-luvulla op
    Maailman menoa
    0
    140
  2. Metsäkissa?

Löysin tämmösen rappukäytävästa... Tuli puolittain väkisin ovesta sisään;) Oli kaksi viikkoa "hoitolassa", jonka jälkee
    Yleistä kissoista
    50
    5028
  3. Julkkis-syyttäjät

Menikö syytäjillä pupu pöksyyn? Tuliko hommasta liian iso? No, syytetyn N.N elämä on pilattu, mutta syyttäjä X.X saa pi
    Oikeudenkäynnit
    6
    462
  4. Jokaiselle jotakin?

Äsh! Ihan pelkkää byrokraattista sontaa... joitakin ohjelmia on pelkästään sen takia, että jotkut säilyttävät hyvin palk
    Yleistä mediasta
    1
    179
  5. Revin peffani...

jos joku esm. Suomen Punainen Risti järjestää keräyksen amerikkalaisten uhrien hyväksi. On se ihme, jos maailman rikkai
    Maailman menoa
    7
    481
  6. JUMALA ON SUURI!

Heh, seuraavaksi tulee pikkupikku maanjäristys San Fransiscoon... Päällikkö, jos sellaista on? antaa kunnon höykytystä?
    Maailman menoa
    9
    833
  7. En usko!

Kolme ihmistä tappava on HULLU!!! Sellanen ihminen ei pysty elämään normaalia elämää 45-vuotta tappamatta uudestaan tai
    Oikeudenkäynnit
    14
    1559
  8. Hauppauge WinTV Nova-T (pci)

Onko kukaan saanut kyseisen kortin softaa toimimaan moitteetomasti? Tuskin itse raudassa on vikaa? Mulla meni 3-4 tunti
    Yleistä oheislaitteista
    5
    949
  9. Euroopan liittovaltio!

Minkä hemmetin takia brittien(Bläir) pitää lähteä Buskhan ja israelin mukaan hyökkämään jonnekin hevon vitun irakiin? Mä
    Maailman menoa
    0
    221
  10. Ohukainen ja paksukainen

CIA:n hupa-salainen raportti on vissiin vuotanut julkisuuteen. Sanovat, että irakista on tulossa tai tullut kaikkien aik
    Maailman menoa
    4
    306
  11. Sairaanhoitajat

On se vähän outoa, että aina kun on kyse duunareitten työtaistelusta, niin mediassa mukaan otetaan sairaanhoitajien palk
    Ammattiliitot
    4
    634
  12. Hyöty?

Niin mä olen ymmärtänyt, että jatkossa koneet jauhavat juhannuksena ja joulunakin? Tuli vaan mieleen, että monta päivää
    Ammattiliitot
    5
    613
  13. Suuri Terrorismin Vastainen Sota?

Jenkit ne vaan luulee, että terrorismi voitetaan tappamalla kaikki terroristit ja kotona ne luulee, että kaikki rikollis
    49
    916