Onko kukaan saanut kyseisen kortin softaa toimimaan moitteetomasti?
Tuskin itse raudassa on vikaa?
Mulla meni 3-4 tuntia, että löysin uuden ja vanhan ajuriyhdistelmän kuorrutetuna Billyn päivityksellä... toimi hetken aikaa Ylen kanavilla ja muutaman tunnin jälkeen pimeni mystisesti...
Mulla on joskus ollut pari tavallista Hauppaugen TV-korttia ja ne on toimineet vallan taivaallisesti.
Tää on aivan alta lipan!
Onko toi WinTV2000 ainut vaihtoehto, musta tuntuu että se on kaiken pahan alku ja loppu?
Hauppauge WinTV Nova-T (pci)
5
949
Vastaukset
- sen toimimaan.
Windowsissa en sitten mitenkään. Vikana on ne WinDVD:n koodekit, mitkä ei toimi. Ihme kyllä saman kortin kaapeliversio toimii Windowsissa huomattavasti paremmin. Toinen ihme kyllä tuo Nova-T toimii Linuxissa moitteetta.
- siitä ohjelmasta vielä
Kehuvat WatchTV-nimisen ohjelman toimivan Novan kanssa. En ole itse kokeillut ja on sitten maksullinen.
- ainakin minulla
WinTV Nexus.ssä ei toimi tekstitykset eikä itse osaa hakea asemmia, paska mikä paska.
Toivottavasti kukaan muu ei erehdy ostamaan samaa paskaa. - ainakin minulla
WinTV Nexus.ssä ei toimi tekstitykset eikä itse osaa hakea asemmia, paska mikä paska.
Toivottavasti kukaan muu ei erehdy ostamaan samaa paskaa.- kun käyttäjä osaa...
Itelläni toimii vallan mainiosta XP:n kanssa. Kannattaa ladata viimeisin ohjelmistöpäivitys sekä Microsoftin korjauspäivitys.
http://www.hauppauge.co.uk/pages/support/support_dvb-t_wintv.html
Autoscan löytää kunnollisella antennilla A ja B - kanavaniput helposti.
Käyttäjän koneelleen työntämät moskat kuten esim. kaikki mahdolliset videokodeekit/-ohjelmat A-Ö:n väliltä aiheuttaa varmasti ongelmaa.
Moska kovolta pois ja asetamaan niin vörkkii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363847- 122596
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos372015Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211751Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311556- 1251521
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101331Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo5001290- 841289
- 141266