Heh, seuraavaksi tulee pikkupikku maanjäristys San Fransiscoon...
Päällikkö, jos sellaista on? antaa kunnon höykytystä?
Jenkkilä tuhoutuu, enkä tasan tarkkaan itke kyyneltäkään;)
JUMALA ON SUURI!
9
833
Vastaukset
- suuri..
Jos jenkkilä joskus tuhoutuu tai edes heikentyy merkittävästi niin euroopassa itketään, ei vaan suorastaan ulvotaan itkusta ja myös kauhusta.
Viestisi on kuitenkin niin lapsekas, etten itkun aihetta katso tarpeelliseksi edes yrittää sinulle selventää.Suomihan tarvisee turvallisuustakuita? Tarvitseehan?
Montako miestä suomi pystyy mobilisoimaan lyhyessä ajassa? Nykyään naisetkin mukaan laskien...
Paskat turvallisuustakuista, suomi kykenee edelleen lähettämään pitkin mettiä niin paljon porukkaa, että tänne hyökkääminen on taktisesti älytöntä.
Toi nyt on tollasta koksujen kitinää... Piste!- ......
MaxBad kirjoitti:
Suomihan tarvisee turvallisuustakuita? Tarvitseehan?
Montako miestä suomi pystyy mobilisoimaan lyhyessä ajassa? Nykyään naisetkin mukaan laskien...
Paskat turvallisuustakuista, suomi kykenee edelleen lähettämään pitkin mettiä niin paljon porukkaa, että tänne hyökkääminen on taktisesti älytöntä.
Toi nyt on tollasta koksujen kitinää... Piste!hehe onko siitä hyötyä vaikka omaa maata pystyiskin puolustamaan jotenkin kun muualla paska valuu niskaan ja suomessa pitäisi 5miljoonainen kansa ruokkia männyn kävyillä ja jäkälällä käyttäen tietysti hevosia kulkuneuvoina.
- pikkuisen...
itkeä.
Et koskaan tiedä, kuinka sanasi kopsahtaa omaan nilkkaasi. - Kyynikko
kuinka paljon nyt itketään jenkkien puolesta ja näytetään tulvakuvaa? Paljonko filmiä näytettiin Bangladeshista, tai mainittiinko jo entisestään surkeassa tilassa olevan Sierra Leonen tulvia? Ko maissa yhteiskunnalla ei ole mitään mahdollisuuksia auttaa tai pelastaa jäseniään, toisin kuin esim juuri Yhdysvalloissa. Silti Yhdysvaltain "tuhoista" kerrotaan mitä suurimmalla tarkkuudella, kun köyhimpien maiden tapahtumat ohitetaan olankohautuksella ja uhrit lasketaan korkeintaan 10.000 tarkkuudella, malliin "yksi kymmenentuhatta, kaksi kymmenentuhatta, kolme kymmenentuhatta, jne".
Ja lisäksi: kuka näistä huono-osaisimmista uhreista tuolloin välitti? Ei kukaan. Aasiankaan aiempi tulvakatastrofi ei olisi kiinnostaneet ketään paskan vertaa, jos eurooppalaisia yms "ylempirotuisia" ei olisi siellä rantalomaillessaan kuollut. Tätä on turha kenenkään kiistää.
Sama juttu WTC:n kanssa: muutama tuhat ihmistä kuoli, "koko maailma" yhtyi valitusvirteen ja poraamiseen, WTC:n "vuosipäivää" vietetään ympäri maailmaa, ym sontaa. Ruandassa hutut tappoivat tutseja 10.000 henkilön päivävauhtia, Kongossa tapetaan ja raiskataan naisia ja lapsia myös pakolaisleireissa urakkatahtiin, muutama miljoona lasta kuolee ripuliin yms hoidettavissa oleviin tauteihin Afrikassa vuosittain, Venäjä terrorisoi Tshetsenian siviiliväestöä "isännän oikeudella", vain muutaman tragedian mainitakseni, ja kuitenkin: ketä nämä kiinnostavat, nousevatko liput ympäri maailmaa puolitankoon näiden tapahtumien takia, yhtyvätkö ihmiset kansanliikkeeksi näiden tapahtumien uhreja auttaakseen? Kysyn vaan. Kyllä nyt "ylempi rotu" pitää kiinni "ansaitusta asemastaan" ja nuolee haavottuneiden perseitä.
Tällaisia huomiota olen tehnyt epäillen, etten pahemmin väärässä ole...- heinh-5r
jossa hän toteaa että tämä katastrofi oli al kaidan terroristien tekoja
- jopa on
Älkääs nyt poppamiehet mesoko.
- Herra
Kyllä minä olen suuri. Mitäpä sitä kieltämään.
HERRA- kovin suuri
Herrojen aika on ohi. Onneksi et ole kuitenkaan Jumala, vaan pelkkä hörhö "herra".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363847- 122596
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos372015Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211751Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311556- 1251521
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101331Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo5001290- 841289
- 141266