Kolme ihmistä tappava on HULLU!!! Sellanen ihminen ei pysty elämään normaalia elämää 45-vuotta tappamatta uudestaan tai edes jollakin tapaa oireilematta: alkoholismi, mielenterveyden häiriöt yms.
Mä en usko, että meissä kaikissa olisi NOIN pimeä puoli, jonka saa päälle on/off tyyliin.
Joka tapauksessa todisteet eivät VOI riittää tuomioon! Aivan turhaa verorahojen tuhlausta. Suomen ensimmäinen media-oikeudenkäynti?
Syyttäjä ja puolustus saavat haluamaansa(?) mainetta...
En usko!
14
1559
Vastaukset
- Niämi
Psykopaatti on tunteeton, muttei näkyvästi hullu. Se että pystyy pitämään sisällään tuollaisen on mahdollista. Onhan noita sarjamurhaajiakin nähty ja istuvat katumatta kuulemassa tuomioitaan.
- on kummallisille psykopaate...
mahdollista. Psykopaatit on tosi sairaita. Eivätkä välttämättä ole aiemmin olleet tekemisissä psykiatrien tai psykiatristen palveluiden/hoitojen kanssa, kunnes... jotakin karmeaa tapahtuu, joka tulee esiin. Kun aletaan selvittelemään, löytyykin vielä karseampia juttuja taustalta. Psykopaatit saavat tyydytystä varmaan siitäkin, että heitä epäillään. Saavat olla kunnolla vaikkapa lehdistön haastattelemina jne. Käyvät psykologista taistelua, eivätkä kadu mitään; tunnepuoli täysin kuollut heillä.
- AriM
.. voittakoon.
- pohtija
olen samaa mieltä,että miten ihminen pystyisi elämään normaalia elämää tuommosen teon jälkeen!??
Miksi ne eivät usko Jorma Palon ja sen toisen kirjoittamia kirjoja?? miksi heitä ei ole otettu todistajiksi?? Aika ihmeellistä.....- mertsin linkki
siitähän selöviää ettei heillä ole kyykyä empatiaan, jolloin elämä voi jatkua ilman syyllisyyden tunnetta
- okko
lue uudelleen mertsin linkki, niin huomaat ettei psykopaatilla ole syyllisyydentunteita, jolloin elämä voi jatkua ihan normaalisti.
- selitys
mertsin linkki kirjoitti:
siitähän selöviää ettei heillä ole kyykyä empatiaan, jolloin elämä voi jatkua ilman syyllisyyden tunnetta
Mutta selittäkäähän mulle tyhmälle miten tämä psykopaatti tai rajatilapersoona muuten elää elämäänsä?
Pystyykö hän sitten rakastumaan, menemään naimisiin, tekemään lapsia, pitämään huolta perheestään, tulee toimeen yhteiskunnassa, kunnioittamaan toisia, hankimaan ystäviä ja saada heidän arvostustuksen, kunnioittamaan lakia ja elättämään itsensä kenellekkään harmia aiheuttamatta?
Selitäkää onko myös nämä asiat psykopaatin ominaisuuksia vai ei? - okko
selitys kirjoitti:
Mutta selittäkäähän mulle tyhmälle miten tämä psykopaatti tai rajatilapersoona muuten elää elämäänsä?
Pystyykö hän sitten rakastumaan, menemään naimisiin, tekemään lapsia, pitämään huolta perheestään, tulee toimeen yhteiskunnassa, kunnioittamaan toisia, hankimaan ystäviä ja saada heidän arvostustuksen, kunnioittamaan lakia ja elättämään itsensä kenellekkään harmia aiheuttamatta?
Selitäkää onko myös nämä asiat psykopaatin ominaisuuksia vai ei?Mistä tiedät että NG:n asiat olivat noin. Jos oli lääkityksellä, niin ei sellaisia asioita anneta edes tässä vaiheessa julkisuuteen. Mistä päättelet että esim. pystyy kunniottamaan tosia, voihan sitä oppia elämään normien mukaan ilman tunteitakin ja NG tiesi, että hänellä ei ole varaa toiseen lipsahdukseen!! Silti on todistajia, jotka kertovat hänen olleen agressiivinen yms.
- päättelen
okko kirjoitti:
Mistä tiedät että NG:n asiat olivat noin. Jos oli lääkityksellä, niin ei sellaisia asioita anneta edes tässä vaiheessa julkisuuteen. Mistä päättelet että esim. pystyy kunniottamaan tosia, voihan sitä oppia elämään normien mukaan ilman tunteitakin ja NG tiesi, että hänellä ei ole varaa toiseen lipsahdukseen!! Silti on todistajia, jotka kertovat hänen olleen agressiivinen yms.
Kyllä sitten sellaisen henkilön pitää tulla ulkoavaruudesta, jos sillä on samalla psykopaatin piirteet ja myös esimerkkikansalaisen piirteet. Ei kuulu meidän rotuun semmoinen olio. Menee vähän liian ristiriitaseks. Joten minkä aurinkokunnan rikoslakia tässä sitten sovelletaan tuomiota annettaessa...?
- ....
Psykopaatit ovat tunteettomia, mutta he ovat myös niin sadistisia, että eivät kovin kauaa jaksa pitää mitään kulissia yllä.
Minunkaan mielestäni todisteet eivät todellakaan ole riittävät. Niiden tulisi osoittaa aukottomasti syytettyä vastaan, jotta hänet voitaisiin tuomita. Ne eivät ole vakuuttavat. Kaipaamme faktoja, emme mitään olettamuksia?
Kun oikeudenkäynnistä on kerran tehty näin julkinen, olisi poliisin velvollisuus tutkia kaikki mahdollinen ja mahdotonkin (assman) uudelleen sekä tulisi myös tiedottaa niistä koko kansalle.
Miksi tällä viimeisellä kerralla poliisi ei ole edes ottanut ulkopuolisen surmaajan olemassaolon mahdollisuutta huomioon? - tavis
"Kolme ihmistä tappava on HULLU!!!"
Pidät ihmistä hyvin sivistyneenä, kunpa näin olisikin. Tutkippa vaikka suomen 90-luvun rikoshistoriaa, niin huomaat miten aivan tavalliset ihmiset ovat tappaneet humalassa perheitään ja ystäviään hetken mielijohteesta. - voi olla
hyvinkin arvostettu yhteiskunnan jäsen, liikemies, poliitikko, tiedemies. Kaikki psykopaatit eivät kuljeskele murhaamassa toisia ihmisiä. Kummat psykopaatit, murhaajat vai vaikkapa liikemiehet sitten lienevätkään yhteiskunnalle vahingollisempia?
Lukekaapa teksti tämän linkin takaa:
http://www.uta.fi/laitokset/psyk/studies/opetmat/psyh/a7_6.htm - kunnon kansalaisia
>Kolme ihmistä tappava on HULLU!!! Sellanen ihminen ei pysty elämään normaalia elämää>
Sadistiset hullut sarjamurhaajatkin ovat usein "rakastettuja, maailman mukavimpia naapureita" - perheenisiä, -äitejäkin.
Vaarallisimmat hullut ovat päällepäin normaaleja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363847- 122596
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos372025Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211751Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311556- 1251521
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101331- 851302
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo5001300- 141266