Olen katsonut elokuvan nyt kaksi kertaa ja kyllä melko hyvin ymmärtänyt juonen, mutta minua on jäänyt häiritsemään yksi juttu siinä lopussa. Se Frank joka istuu huoneessaan pupumaskin vierellä koskettaa silmäänsä ja näyttää itkeneeltä. Osaako joku kertoa syyn? Siis Donnien Frankin silmähän oli ammuttu, mutta lopussa siinä silmässä ei tietenkään enää ole mitään. Ja tästä Frankista vielä; oliko hän suunnitellut sen puvun halloween-asukseen?
Donnie Darko
......
2
697
Vastaukset
- Chrysa
Frank oli suunnitellut sen puvun halloween-asukseen, siinähän näkyi sen piirrustuksetkin elokuvan lopussa. Niistä kyynelistä en ole varma, olettaisin, että ne kuvastavat sitä surua, mitä he tekevät sitten tulevaisuudessa. Mutta tämä on vain minun oletukseni. =)
- Irvin Washington
Minä ymmärsin sen silmän painamisen jonkinlaisena "heijastuksena" siitä tulevaisuudesta, joka ei koskaan tapahdu. Koska Donnie muutti tulevaisuutta kuolemalla, muut ihmiset kokevat epämääräisiä tunteita siitä, että kaikki ei tapahdu, "niinkuin pitäisi". Lähinnä siis elokuvallinen tyylikeino.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221078- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50605