Iltapäivää.......

suosittelen kaikille ketkä vaan joutavat..... menkää ihmeessä uimaan..... nyt on kuulkaas niin pirteä olo että.......:)))))))ja illalla sit viel saunaan..... :)

15

335

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Parhaista parhain ;)

Vai oot sie käyny pulikoimassa? Munkii tekis mieli päästä uimaan! Mut suunnittelin että ku noi likat kävi just päikkäreille niin jos lähtisin henkkaan ja maukkaan tai jtn. mut taitaa olla liian kuuma lähtee minnee :/

• Parhaista parhain ;)

MINNE KATOOSIIIT??????

ALAS TULLA TAKAS ETTEI TARVII HUUTAA ENÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!

:DDDDD

• kato joskus se turkki pitää heittää mäkeen.....:))no sä tiedätki jo mis mä olen..... heh..... älä lähe turhaan..... meet lasten kans rannalle....:)))))) nyt tupakille matkani vie....

• Parhaista parhain ;) kirjoitti:

MINNE KATOOSIIIT??????

ALAS TULLA TAKAS ETTEI TARVII HUUTAA ENÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!

:DDDDD

ku korvat meni lukkoon...... älä huuuuuuuuuda siel....... huuuuuudan takaisin.......:)))))))

• AMR-52
        BBrunetti kirjoitti:

kato joskus se turkki pitää heittää mäkeen.....:))no sä tiedätki jo mis mä olen..... heh..... älä lähe turhaan..... meet lasten kans rannalle....:)))))) nyt tupakille matkani vie....

..BB alasel kuutamouinnil....se kivaa...))))

• Parhaista parhain ;)
        BBrunetti kirjoitti:

kato joskus se turkki pitää heittää mäkeen.....:))no sä tiedätki jo mis mä olen..... heh..... älä lähe turhaan..... meet lasten kans rannalle....:)))))) nyt tupakille matkani vie....

Mä jo meinasin että livistitkö sä jo ;)

Joo en mä ainakaa tonne cityyn lähe pörräilemään kun sinnehän pakahtuu :/

Mut saattaapi olla jos sinne rannalle menis vaikka patsastelemaan kun pirpanat heräilee :)

Vaan taitaa sieläkii olla aika pätsi tunnelma :/

Minä myös sauhuille ja sitte varmaa itekkii pötköllee vähäks aikaa ..... jos malttaa ;)

• AMR-52 kirjoitti:

..BB alasel kuutamouinnil....se kivaa...))))

vaan....... kävin mytäjäisis äsken vähän pulikoimassa...... siel oli komee uimavalvoja......;))))))) on siel kyl naisvalvojiakin..... mitä sä voisit tiirailla.....

• Parhaista parhain ;)
        BBrunetti kirjoitti:

ku korvat meni lukkoon...... älä huuuuuuuuuda siel....... huuuuuudan takaisin.......:)))))))

Pakko oli kiljua kun ei sua näkyny eikä kuulunu :D mut nyt säntään sauhuille :)

• Parhaista parhain ;) kirjoitti:

Mä jo meinasin että livistitkö sä jo ;)

Joo en mä ainakaa tonne cityyn lähe pörräilemään kun sinnehän pakahtuu :/

Mut saattaapi olla jos sinne rannalle menis vaikka patsastelemaan kun pirpanat heräilee :)

Vaan taitaa sieläkii olla aika pätsi tunnelma :/

Minä myös sauhuille ja sitte varmaa itekkii pötköllee vähäks aikaa ..... jos malttaa ;)

köllimään..... jaksat taas lapsien kans telmiä...... mulla vp..... lällällääääääääääää....;)))))))

• AMR-52
        BBrunetti kirjoitti:

vaan....... kävin mytäjäisis äsken vähän pulikoimassa...... siel oli komee uimavalvoja......;))))))) on siel kyl naisvalvojiakin..... mitä sä voisit tiirailla.....

...siin tarpeeks ko opetan siul rintauintii...)))
        ja muista sit uimapuku,...tai,jätä sittenkii se kotiin....

• AMR-52 kirjoitti:

...siin tarpeeks ko opetan siul rintauintii...)))
        ja muista sit uimapuku,...tai,jätä sittenkii se kotiin....

ny..... taidan uikkarin ottaa.... koska jos näytän upean vartaloni....... ympärilläni pörräisi muuten monia miehiä.......:)))))

• Nikkilä :->

On ryvetty melkein joka päivä ja mukavaa on ollu.
      Aikasempina kesinä ei tullu uitua juuri ollenkaan,mut tänä kesänä siitäki eestä.:-?

• onhan se kiva polskia... kuin lapsi...... tai niin mä ainakin polskin....... käsipohjaa vähän reenasin...... :)))

• Parhaista parhain ;)

En mä mihkää nukkumaan menny ;)

Otin tossa aurinkoo mut ei sielä pysty olemaan :/
      Hiki vaan virtaa jos sinne jää paikoilleen köllimään :) saan viel auringonpistoksen :/

Meinaatkos Brune mennä tänää rilluttelemaan? :)

• parhain..... enhän mä rilluttele..... ajattelin pitää ihan kuukauden tauon..... tekee nääs hyvää:)))))olla ilman alkomahoolia......

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1528
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1389
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1335
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1291
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      978
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      921
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      919
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      861
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      796
    Aihe