Onks se teidän mielest hyvä? Mä sain just... :) Oon vasta just "tutustunu" tai siis kuullu Within Temptationin musaa.. ihan kivaa :)
The Silent Force
7
938
Vastaukset
- joo on
joo on
- you and me
rakstan wt:n musaa!!!! olen itse polttanut cd:n mutta osasin jo kaikki sanat ulkoa viikossa!!!
- you and me
se o0n myös pitkään soitettava!!!! siis niin sanottuna pitkäsoitto!
- Mina-chan
The Silent Force on aivan ihana kuten Mother Earth ;D
- Riukka
Tosi hyvä levy. Sinkkubiisit ovat tietenkin aivan loistavia, mutta levyltä löytyy myös hirveästi muitakin helmibiisejä.
- Dragon_Heart
Loistava levy. En osaa nimetä yhtään huonoa kappaletta, tosin radiossa ovat loppuun kuluneet Angels ja Stand My Ground. Ja vaikka tuo Memorieskin siellä kauan pyöri, eipä ole siihen vielä tullut kyllästyttyä.
Paras biisi on ehdottomasti Pale, hyvänä kakkosena Somewhere.
Mother Earth suuri pettymys Silent Forcen tasoon nähden.- Levyä...
withinillä on? Siis eiks se oo perustettu vuonna 1996? Luulis, että sais enemmänki niitä tehtyy...? Vai onks ne vaan keikkaillu melkein koko sen ajan? En kyllä pidä koko musasta, että ei sillä väliä, kunhan mietin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781428
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101358- 741125
- 1091049
- 621017
- 67888
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n250846- 63825
- 31748
- 46686