WOW ja electron

Lich

Eli mulla on osuuspankin visa electron. Pystyykö sillä maksamaan pelin kuukausimaksut?

4

663

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse maksan Sammon Visa Electronilla, ja tuskinpa siinä mitään eroa on minkä pankin electronilla maksat.

• Mika

Kaikkien pankkien Visa Electronit käynevät :)
      Ainoa, mitä pitää tehdä, on tarkistaa pankista, että nettimaksu on kortissasi asetettu käyttöön. Nordeassa se "vaati" pari klikkausta Solo-palvelussa Internetin kautta -> eli helppoa pitäisi oleman.

Eikös sitä ole jo opittu, että tässä nykymaailmassa on rahoistaan eroon pääsy yritetty tehdä mahdollisimman helpoksi? lol

• wowittaja

okei, semmonen juttu, että minulla osuuspankin visa electron, jonka pitäisi käydä maksuvälineenä, mutta kun yritin ja yritän maksaa kuukausimaksun sillä, tulee ilmoitus että kortin tiedot ovat virheellisiä. ensimmäisellä kerralla tiedot hyväksyttiin ja kaikki toimi hyvin, maksun hetkellä tietoja kysyttiin uudestaan, jolloin nekin hyväksyttiin. parin päivän päästä account oli laitettu jäihin, eli maksu ei toiminutkaan. olisi hienoa jos joku tietäisi missä on vika. nykyään se ei hyväksy korttini tietoja ollenkaan.

• enial
        wowittaja kirjoitti:

okei, semmonen juttu, että minulla osuuspankin visa electron, jonka pitäisi käydä maksuvälineenä, mutta kun yritin ja yritän maksaa kuukausimaksun sillä, tulee ilmoitus että kortin tiedot ovat virheellisiä. ensimmäisellä kerralla tiedot hyväksyttiin ja kaikki toimi hyvin, maksun hetkellä tietoja kysyttiin uudestaan, jolloin nekin hyväksyttiin. parin päivän päästä account oli laitettu jäihin, eli maksu ei toiminutkaan. olisi hienoa jos joku tietäisi missä on vika. nykyään se ei hyväksy korttini tietoja ollenkaan.

Morjens!
        mul olis pari avaamatonta pre-paid korttii 60pv
        jos kiinnostaa.niitähän on täl hetkel aika vaikee saada kaupoista kun on maahantuojaltakin loppu koko ajan! esitä tarjous jos kiinnostaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3207
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      2907
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2435
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2256
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      74
      2169
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2026
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1616
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      19
      1593
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1440
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      36
      1416
    Aihe