Yllättävän moni 2000-luvun ihminen nimeää homoseksuaalit heti sairaiksi ja perversseiksi.
Kuitenkaan kysymys ei ole sairaudesta, sillä homoutta ei voida parantaa, eikä hoitaa kuten esimerkiksi syöpäsairauksia. Homo on homo, vaikka mitä tekisit. Hänet on luotu sellaiseksi, kuin hän on, syitä homouteen on turha etsiä joistakin kasvatusjutuista, sillä homous on synnynnäinen ominaisuus.
Moni uskovainen tuomitsee homot, ei voi hyväksyä vaikka poikansa olevan homo tai tyttärensä lesbo. No tuomitsijoita on ei-uskovaisissakin.
Tuomitsijat eivät ota huomioon sitä, miten vaikeaa homouden hyväksyminen ihmiselle itselleen voi olla. Turhaan ei puhuta homojen päätymisistä itsemurhiin ja mielenterveyden vaikeuksista.
Periaatteessa vaikka Raamattu ei hyväksy homoseksiä, niin ei se silti anna oikeutta halveksua vähemmistöryhmiä. Homona syntyneellä on oikeus arvokkaaseen elämään, hän ei itse voi sille mitään, millainen on ja hänen on oikeus olla sellainen, kuin hän itse haluaa olla. Moni uskovainen sanoo, että kielletäänhän heteroiltakin avioliiton ulkopuoliset suhteet, kun verrataan homoutta syntikäsitteenä. Kuitenkin avioliitosssa olevilla on oikeus läheisyyteen ja seksiin ja rakkauteen, mutta homoilla ei ole minkäänlaista oikeutta olla yhdessä jonkun rakastamansa ihmisen kanssa, joka sattuu olemaan samaa sukupuolta.
Tajuatteko te heterot, miten hyvin teillä on asiat? Ymmärrättekö, että jos olisitte syntyneet uskovaisen kodin lapseksi, joka aikuistuessaan ymmärtää olevansa homo tai lesbo, niin ei teillä olisi niin helppoa vain sysätä sivuun omia halujanne ja elää, niin kuin ei ikinä rakastaisi, eikä kokisi mitään suurta ihastusta. Ajatelkaa, miten vaikeaa se elämä on, ennen kuin hylkäätte yhdenkään homon tai mitätöitte hänen tunteensa ja tahtonsa, unelmansa. Ei kaikki homot jaksa taistella tunteitansa vastaan. Parempi tietysti on, että homo päätyy elämään vakinaisessa suhteessa, kuin että on useiden kanssa.
Vahvoja ovat ne homot, jotka pystyvät elämään ilman homosuhdetta läpi elämänsä ja jotka eivät ikinä rakastu samaa sukupuolta olevaan suunnattomasti ja joille usko menee tunteiden edelle. He ovat erittäin vahvoja. Mietityttää vain, että kuinkahan moni todellisuudessa kykenee elämään halki elämänsä niin, ilman halua rakastaa ja olla rakastettu. Moni hetero uskovainen ajattelee, että helppoahan se on elää niin, pistää vain sen puolen itsestään sivuun eikä mieti sitä.
Homojen nimittely
6
637
Vastaukset
Tulee vielä päivä kun ihmiskunta herää ja alkaa rauhan ja solidaarisuuden aika. Ateismi tulee olemaan merkittävässä osassa. (muslimit kiihkokristityt eivät kestä nykypäivän kehittyvässä yhteiskunnassa, kun taas salliva Buddhalaisuus ja Hinduismi ovat tulevaisuudessakin selviytyjiä.)
Sitä odotellessa antaa näiden olla. Nämä ihmiset (fundamentalistit) ovat aina valmiita tuomitsemaan muita helvettiin (ateistina nauran), vaikka juuri heidän oma kirjansa kieltää tuomitsemasta muita. He puhuvat jumalan suulla, vaikka heidän pyhäkirjansa on tämänkin kieltänyt.
Huoraaminenkin on syntiä, kymmenen käskyä sen kieltää.
Maria Magdalena oli huora tämänkin kivittämisen Jesse esti.
Tiesitkö, että suurin osa näistä sikailevista lahkolaisista eivät ole edes raamattua lukeneet (minäkin ateistina olen), vaan he puhuvat suulla joka on korviinsa suodatettu.
Tärkeintä tässä ainokaisessa elämässä on olla onnellinen ja hyvä ihminen. Muiden ahdasmielisyys kertoo vain heidän omasta onnettemuudestaan.
SAIRASTA JA PERVERSSIÄ ON SE KUN PIENI JOUKKO ANTAA MÄÄRÄYKSIÄ KUINKA MUIDEN TULISI ELÄÄ JA TOIMIA ja nämä hölmöläiset seuraavat heidän ohjeitansa ahdistuksen ja vainon ilmapiirissä. Itsehän he tykkäävät raamatun vertauksista; Johanneksen ilmestyksessä varoitetaan vääristä profeetoista, susista lampaiden vaatteissa, kerrotaan, että he(ihmiset/seurakunta) eivät sitä itse nään vaan seuraavat kadotukseen.
Jos sinua ei perhe hyväksy sellaisena kuin olet niin ajattele he pelkäävät.- Sanovat, että Kristus paran...
Aids on sekin sairaus, jota ei ole parannettu. Kadulla näkee polion runtelemia, joita ei ole parannettu. Siinä joukossa menee sairaana hyvin muutama homo ja lesbokin.
Miehillä auttaa turhaan sukupuoliyhteyden harjoittamiseen esimerkiksi kastraatio, joka voidaan tehdä nykyään kemiallisestikin.- lesta_p
natseilta.
- Mies
Tautiluokitus sekä pykälä rikoslakiin takaisin.
En todellakaan ole mikään vl, enkä saarnaa uskon varjolla homoja vastaan, mutta se sairaus on parannettavissa, tilkalla sariinia...- hei
kuule sinä, toivoisin, että sinun kaltaisesi oma lapsi olisi homo niin ehkä ajatustapasi muuttuisi..
- anonymous
Vielä on työsarkaa odottamassa. Että maailma olisi parempi eikä vl-liike tarvitsisi homoja porukaksi ja sorrettavaksi ja että he eivät ajaisi homoja henkiseen sairastumiseen itsemurhiin tai muuttoon pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564710Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202235- 1031414
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos221304- 851264
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1261074Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel661018Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252935- 65906