Hei,
Mistä mahtaa johtua tällainen ongelma?
Käyttöjärjestelmä on xp ja asensin siihen eilen sp2:n sekä f-securen 30pv:n virusohjelman.
Nyt jostain kumman syystä kun windows aukeaa, niin siinä kohdassa kun käyttöjärjestelmä on "herännyt" kokonaan se sammuu ja kone käynnistyy uudelleen...ja taas sama uudelleen ja uudelleen?
Eli en ehdi tekemään mitään windowsissa.
Onko joku virus ehtinyt iskeä vai mikä ja kuinka saan koneen taas toimimaan?
Kone buuttaa
9
926
Vastaukset
- kone*
vikasietotilaan?
Joku tietokoneen laitteistasi ei ole ajureiltaan yhteensopiva SP2:sen kanssa. Helpoin tapa korjata ongelma on poistaa SP2. Ongelma on todellakin varsin yleinen etenkin vanhemmissa koneissa. Mene vikasietotilaan verkkoasetuksin ja päivitä ajurit.
- Mnj
Mulla sama juttu. Jotain latasin/päivitin koneelle viikko sitten ja nyt kone buuttaa pari kertaa kun sen käynnistää.
Mitä tarkoittaa verkkoasetuksin meneminen vikasietotilaan?
Jos sais ihan rautalangasta tuon ajurien päivityksen. - Jokunen
Jeps,
Koitanpas näillä ohjeilla etiäpäin... Mnj kirjoitti:
Mulla sama juttu. Jotain latasin/päivitin koneelle viikko sitten ja nyt kone buuttaa pari kertaa kun sen käynnistää.
Mitä tarkoittaa verkkoasetuksin meneminen vikasietotilaan?
Jos sais ihan rautalangasta tuon ajurien päivityksen.Jos haluatte pitää tuon SP:sen.
1.Buutatkaa kone
2.Painakaa aloituksessa F8:sia (niinkaun kun tulee musta ruutu)
3.Valitkaa kohta vikasietotila verkkoasetuksin.
Vikasietotilassa ei ladata turhia ohjaimia vain perus mömmöt joten latautunut työpöytä voi olla karun oloinen.
Uusimmat ajurit löytyy ainakin valmistajien sivuilta. Joten tiedettävä mitä siellä koneessa on. Yleensä näytönohjain kusee...
Helpointa on mennä lisää ja poista sovellukseen ja poistaa SP2.
tai
Järjestelmän palutus (tulee kun kone käynnistyy vikasietotilaan) ja palauttaa aikasempaan toimivaan kohtaan.
toivottavasti auttaa..,.- mnj
JuudasPastori kirjoitti:
Jos haluatte pitää tuon SP:sen.
1.Buutatkaa kone
2.Painakaa aloituksessa F8:sia (niinkaun kun tulee musta ruutu)
3.Valitkaa kohta vikasietotila verkkoasetuksin.
Vikasietotilassa ei ladata turhia ohjaimia vain perus mömmöt joten latautunut työpöytä voi olla karun oloinen.
Uusimmat ajurit löytyy ainakin valmistajien sivuilta. Joten tiedettävä mitä siellä koneessa on. Yleensä näytönohjain kusee...
Helpointa on mennä lisää ja poista sovellukseen ja poistaa SP2.
tai
Järjestelmän palutus (tulee kun kone käynnistyy vikasietotilaan) ja palauttaa aikasempaan toimivaan kohtaan.
toivottavasti auttaa..,.Poistin SP:n ja päivitin näytönohjaimen ja nyt kone toimii kuin unelma.
Kiitos. - sp2
mnj kirjoitti:
Poistin SP:n ja päivitin näytönohjaimen ja nyt kone toimii kuin unelma.
Kiitos.ellet jo asentanut. Toimiiko sitten vielä? Minua ainakin kiinnostaa tuo.
- Mnj
sp2 kirjoitti:
ellet jo asentanut. Toimiiko sitten vielä? Minua ainakin kiinnostaa tuo.
En varmasti asenna uudestaan.... nyt kun kaikki taas hyvin.
Mnj kirjoitti:
En varmasti asenna uudestaan.... nyt kun kaikki taas hyvin.
SP2 on ihan turha jos koneessa palomuri ja virustorjunta. Muutenhanhan voi kyllä päivitykset hakea win updatesta.
Itselläni palomuurina ZONE
ja virustojuntana ANTIVIR
molemmat ilmaisia.
lisäksi parikertaa kuussa AD-AWARELLA scannaan muut vihulaiset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923392
- 623097
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342604- 802393
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402046Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil391614