hyvää itse kullekin..... tänään on hyvä päivä.....:))tai ainakin itse yritän tehdä siitä hyvän....:)
huomenta.....
38
746
Vastaukset
- miekuvaa
huomenta huomenta.aikomus täsois rantsuu lähtee..muksut vaatimal vaatii
- miekuvaa
BBrunetti kirjoitti:
mutta sehän kuulostaa ihan mukavalta..... :))))vähän evästä mukaan ja silleen.....:)
juu oha se mukavata .mut ku o jokapäivästä..aamul ku silmät saa auki ni alkaa heti et joko lähetää..ja hyö ku ei osaa eis uida..6 ja 4 vuotiaita ovat
miekuvaa kirjoitti:
juu oha se mukavata .mut ku o jokapäivästä..aamul ku silmät saa auki ni alkaa heti et joko lähetää..ja hyö ku ei osaa eis uida..6 ja 4 vuotiaita ovat
mukuiloille ehdotat vaikka puistoon menoa....mullakin tuo typy ei oo ku 2v.... ja meillä tässä löytyy paljon puistoja ja kotieläinpiha melkein naapuris....:))eli tekemistä on....
- surffaatteko yhdessä
BBrunetti kirjoitti:
mukuiloille ehdotat vaikka puistoon menoa....mullakin tuo typy ei oo ku 2v.... ja meillä tässä löytyy paljon puistoja ja kotieläinpiha melkein naapuris....:))eli tekemistä on....
sano terveisiä
- NYLKKÄRI
OLIN MUSTTIKKAVUORELLA YÖLINTUA KATSOMASSA.
JANO VAIVAA VAIKKA EILEN JOIN MIELESTÄNI TARPEEKSI. HYVÄÄ PÄIVÄNJATKOA.
LÄHDEN KATSOMAAN HULLUJA KARAVAANAREITA KESKISEN KYLÄKAUPPAAN- miekuvaa
onx se kyläkauppa käymisen arvoinen..kun sinne järkätää oikei bussimatkojakin
sullakin tulossa siis ihan mielenkiintoinen päivä.... tai ainakin tee siitä sellainen....päivänjatkeet kivat myös sulle....:))
- NYLKKÄRI
miekuvaa kirjoitti:
onx se kyläkauppa käymisen arvoinen..kun sinne järkätää oikei bussimatkojakin
ONHAN SE NÄHTÄVYYS JA HELVETIN SUURI.
RUOKA ON HALVEMPAA MUTTA TUSKIN SITÄ KANNATTAA KOVIN KAUKAA LÄHTEÄ HAKEMAAN. TAVARAPUOLELLA LÖYTYY JOSKUS HYVIÄKIN TARJOUKSIA.
POLTTOAINE ON HALPAA!
Mites on aamu lähteny käyntiin?
Meillä täs aamupalaa vielä napostellaa ja pitäis siivotakkii :/
Mut siivouksen voi hoitaa sitte vähä myöhemmin ;Dmä oon ollu tänään kuules niin ahkera että jopa letkunvarteen tartuin...... kuule nyt mun kämppä kiiltää...... ei sentään kattoon asti.....:)))))
mitäs sie oot puuhaillu...?BBrunetti kirjoitti:
mä oon ollu tänään kuules niin ahkera että jopa letkunvarteen tartuin...... kuule nyt mun kämppä kiiltää...... ei sentään kattoon asti.....:)))))
mitäs sie oot puuhaillu...?Mm. loikoillu sängyssä ja syöny aamupalan ja aukassu tietokoneen ja pessy naaman ja hampaat ja ja ja .....eiköhän ne siinä ne tärkeimmät :DD
Mut tänää olis oikeesti siivottava :/ vaik ei natsais yhtää ku tulee kuitenkii kuuma taas :/Melina-76 kirjoitti:
Mm. loikoillu sängyssä ja syöny aamupalan ja aukassu tietokoneen ja pessy naaman ja hampaat ja ja ja .....eiköhän ne siinä ne tärkeimmät :DD
Mut tänää olis oikeesti siivottava :/ vaik ei natsais yhtää ku tulee kuitenkii kuuma taas :/Käyn pikasee :)
Melina-76 kirjoitti:
Mm. loikoillu sängyssä ja syöny aamupalan ja aukassu tietokoneen ja pessy naaman ja hampaat ja ja ja .....eiköhän ne siinä ne tärkeimmät :DD
Mut tänää olis oikeesti siivottava :/ vaik ei natsais yhtää ku tulee kuitenkii kuuma taas :/aloitin ton siivouksen aikasin ku päiväl sit niin kuuma..... nyt oli sentään siedettävät olosuhteet siivota ku eip ollu niin kuuma.... tänään tulee pojat vähäks aikaa hoitoon...... ei jaksais millään..... sit ne on viel ens viikol pari päivää mummol hoidos,..... lyhyt loma nyt tällä kertaa......
BBrunetti kirjoitti:
aloitin ton siivouksen aikasin ku päiväl sit niin kuuma..... nyt oli sentään siedettävät olosuhteet siivota ku eip ollu niin kuuma.... tänään tulee pojat vähäks aikaa hoitoon...... ei jaksais millään..... sit ne on viel ens viikol pari päivää mummol hoidos,..... lyhyt loma nyt tällä kertaa......
Eiks sulla pitäny olla kunnon loma nytte?
Harmin pala :(
Juu niin munkii pitäis alottaa aikastee nuo hommat mutta kun Nukkumasa on niin vietävän vetävä hemmo että mä en pääse siitä irti en sitte millää.... ;)Melina-76 kirjoitti:
Eiks sulla pitäny olla kunnon loma nytte?
Harmin pala :(
Juu niin munkii pitäis alottaa aikastee nuo hommat mutta kun Nukkumasa on niin vietävän vetävä hemmo että mä en pääse siitä irti en sitte millää.... ;)mulla olis kunnon loma..... hei jos mä muutan siperiaan saisinkoha lomaa...... mitäs luulisit..... heh.... jäis tänne itkemään moni..... niin ja mulle tulis koti ikävä saman tien.....heh...:)))
BBrunetti kirjoitti:
mulla olis kunnon loma..... hei jos mä muutan siperiaan saisinkoha lomaa...... mitäs luulisit..... heh.... jäis tänne itkemään moni..... niin ja mulle tulis koti ikävä saman tien.....heh...:)))
Sä minnekkään siperiaan :/
Otat kunnon lomaa vaan ja sanot ettei muu auta ;)
Mut nyt katoan hetkeks ja sipasen noi vessat :DMelina-76 kirjoitti:
Sä minnekkään siperiaan :/
Otat kunnon lomaa vaan ja sanot ettei muu auta ;)
Mut nyt katoan hetkeks ja sipasen noi vessat :Dmie viel täs tunnin verran ja sit mä kans katoan.....:)))) älä nyt sit kauan niitä vessoja siivoa....;))
BBrunetti kirjoitti:
mie viel täs tunnin verran ja sit mä kans katoan.....:)))) älä nyt sit kauan niitä vessoja siivoa....;))
Juu kohta takas taas :D
Ei mul niis kauaa mee....ei ne niin likaiset ole :DDDMelina-76 kirjoitti:
Juu kohta takas taas :D
Ei mul niis kauaa mee....ei ne niin likaiset ole :DDDhyvä......:DD
Melina-76 kirjoitti:
Kyllä nyt kaakeli kiiltää ;)
siis vaikka vois peilailla niiden kaakeleiden edessä....:DD
BBrunetti kirjoitti:
siis vaikka vois peilailla niiden kaakeleiden edessä....:DD
Pönttö kiiltää niin että pakarat heijastuu :DDDDD
;))Melina-76 kirjoitti:
Pönttö kiiltää niin että pakarat heijastuu :DDDDD
;))olet siis tehnyt kunnon siivouksen että pakarat vallan näkyy..... ;))) no sit en teil vessaa käytä koska mun pakarat..... no joo..... ;))
BBrunetti kirjoitti:
olet siis tehnyt kunnon siivouksen että pakarat vallan näkyy..... ;))) no sit en teil vessaa käytä koska mun pakarat..... no joo..... ;))
Ja nyt eukko tonne sätin puolelle ;)
Juu siis sinne minne ennenkii ;)Melina-76 kirjoitti:
Juu siis sinne minne ennenkii ;)Tuuhan perässä :D
Melina-76 kirjoitti:
Juu siis sinne minne ennenkii ;)oikein kerkee enää..... kohta typyä nukuttamaan..... jos huomenna sit sinne.... ku oma kone käytös...... ;)))))...
mitäs sanoisit jos vilppulaan lähtisin miestä hakemaan..... ;))))BBrunetti kirjoitti:
oikein kerkee enää..... kohta typyä nukuttamaan..... jos huomenna sit sinne.... ku oma kone käytös...... ;)))))...
mitäs sanoisit jos vilppulaan lähtisin miestä hakemaan..... ;))))Koskas meinasit sinne miehenhaku reissulle lähtee?
Melina-76 kirjoitti:
Koskas meinasit sinne miehenhaku reissulle lähtee?
jos ens viikolla lähtis vähän kahteleen....:))))
viel kadonnu.....
Melina-76 kirjoitti:
sun profiilia :D
Et oo vielä sitä uutta kuvaa sinne tyrkänny :)toi on aika kauhea kuva..... tai mun mielestä..... mutta siin se seisoo ja sillä selvä...... pitäiskö vaihtaa vai näytänkö siin itseltäni..... huomasitko muuten mun kaksarin..... hehheh.....
Melina-76 kirjoitti:
sun profiilia :D
Et oo vielä sitä uutta kuvaa sinne tyrkänny :)parhaista parhain suljen tän masiinan.... tai siis kirjaan itseni pellolle..... ja taidan lähteä ruuan laittoon ja päivä unille..... mut katsotaan jos vaikka huomenna palataan astialle..... mitäs siitä tuumaisit.....
se on morotus ja lorotus nyt.....;))))))BBrunetti kirjoitti:
parhaista parhain suljen tän masiinan.... tai siis kirjaan itseni pellolle..... ja taidan lähteä ruuan laittoon ja päivä unille..... mut katsotaan jos vaikka huomenna palataan astialle..... mitäs siitä tuumaisit.....
se on morotus ja lorotus nyt.....;))))))Hei hei murusein :)
Huomen taas ;)
o/- te niitä bi-ihmisiä
Melina-76 kirjoitti:
Hei hei murusein :)
Huomen taas ;)
o/sääli vauvaa jos joutuu siihen ihmissuhdesotkuun
te niitä bi-ihmisiä kirjoitti:
sääli vauvaa jos joutuu siihen ihmissuhdesotkuun
Ihan vaan paras kaveri tuo Brune :DDDD
Mut jos susta on kiva ajatella meitä "bi-ihmisinä" niin anna mennä vaan :DDDD
;))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391659En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271578Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly131373Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411329Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681265- 121028
- 7991
- 20939
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7921- 71836