Mulla on langaton Buffalo WBR2-G54 tukiasema. Miten saan NAT pois käytöstä? Miten saan kotiverkon toimimaan siten et 2 pöytäkonetta on kaapelin päässä jotka menee suoraan verkkopäätteeseen ja kannettava menee langattomasti?
Buffalo WBR2-G54
5
2023
Vastaukset
- natia
pois mitenkään. Tuo purkki ei ole kunnollinen palomuuri vaan nat hoitaa tuon palomuurin osuuden. Sama koskee muita halpoja ns palomuuripurkkeja. Oikeiden palomuurien hinnat alkavat noin 500€ ja siitä ylöspäin. Suurissa yrityksissä käytettävät palomuurit ovat 5000-25000€ luokkaa.
- kotiverkottaja
Konfiguroit vain Address Translation "do not use".
Mutta purkkia ei saa(ne) siltaavaksi, eli silloin tarvitset sisäverkkoon rekisteröidyn verkko-osoitteen.
Mutta, miksi et käyttäisi NATia? kotiverkottaja kirjoitti:
Konfiguroit vain Address Translation "do not use".
Mutta purkkia ei saa(ne) siltaavaksi, eli silloin tarvitset sisäverkkoon rekisteröidyn verkko-osoitteen.
Mutta, miksi et käyttäisi NATia?Koska NAT estää muutamia juttua joita en pysty käyttämään, siks haluan natin pois mut KOTIVERKOTTAJA jos oot linjoilla nin mulla olis muutakin kysyttävää sulta mailaa ma77@suomi24.fi
- Gsus
a) Buffalo WBR2-G54:ssä, kuten monissa muissakin tukiasemissa, on SPI (Stateful Packet Inspection) -palomuuri, tunnistaa useimmat hyökkäykset. Tämä siis NAT:n lisäksi.
b) Mitä ihmeen hyötyä on tähän topicciin alkaa jeesustelemaan siitä mitä "oikeat" palomuurit ovat? Kävit lukemassa Mikrobittiä ja nyt olet guru? - lisää www.portforward.com:ssa
ma77 kirjoitti:
Koska NAT estää muutamia juttua joita en pysty käyttämään, siks haluan natin pois mut KOTIVERKOTTAJA jos oot linjoilla nin mulla olis muutakin kysyttävää sulta mailaa ma77@suomi24.fi
Älä poista NATia vaan katso täältä sovelluskohtaiset ohjeet asetuksien laittoon
http://www.portforward.com/buffalo/wbr-g54.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506873Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6762978Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927