Kuka pitää lassista ja leevistä?Minä itse rakasta sitä!!Aloitin lukemisen vuosi sitten!!Kirjastoss vaan ei ole kaikkia kirjo,juhlakirjat kyllä,mutta en esim.minialbumeita ja kaikkia albumeita!!
Lassi ja leevi,paras?
6
362
Vastaukset
- Jo vain!
Lassi ja Leevi on ykkössarjakuva!
Löytyy netistä englanninkielisenä:
http://www.ucomics.com/calvinandhobbes/1994/07/10/- Janetsky
Toi linkki ei toimi mulla!!Harmi,kokeilen uudestaan!!
- minä!
joo mä luen !mut ei mikää maailman paras!?
- lassi v
juu lassi ja leevi kuuluu mun mun lemppareihi...
- mä vaan
Bill osas lopetta sarjan kun huomas
että alkoi toistaan itseään. - diabolos
Lassi ja Leevi on ehdottomasti toinen kahdesta parhaasta striipi sarjakuvasta. Toinen on Niilo Pielinen. Myös Karvinen oli hyvä, mutta nykytilassaan YÄK!
Lassi on toinen suosikkini, koska olin ala-asteela ihan samanalainen luonteeltani. Nykyään taas muistutan toista suosikkiani, Niilo Pielistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111692Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411445- 681169
- 541163
- 741055
- 109979
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55960Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6861- 82840