Joillakin on tapana hakea vain kesäkissan tyylistä seuraa ja sitten syksyn tullen ne unohdetaan heitteille.
Kai se on ilmiö joka vuotinen. Syksyn tullen ihmiset lokeroituvat koloihinsa ja palaavat taas koneiden äärelle.
Mitäs jos etsiikin koko aikaista koti kissaa löytyykö sellainen terasilta tai rannoilta?
Kesäkissa
4
1008
Vastaukset
- Jusu
niin ei ole tapana, täällä on ihmiset vielä rehellisiä. Jos misu on tarkoitus ottaa, niin se otetaan ja siinä yleensä ei ole kenelläkään mutisemista. Savolaiset ovat lisäksi tosi uskollisia ja heitä ei pidä petkuttaa, siitä ei hyvää seuraa...:))
Itse en etsi sillä minulla on on tiikeri ;)
- eeva-sisko
mursu.
Oikein örselön näköinen ja parhaimmillaan nukkuessaan. - severiina2
eeva-sisko kirjoitti:
mursu.
Oikein örselön näköinen ja parhaimmillaan nukkuessaan.Pidähän huoli tiikeristäs...ja oo onnellinen ku oot sellaisen löytänyt...nähdäänkö lauantaina?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577300Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7383551Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3561887Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 851435
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154