nyt sit tulin jäädäkseni...... :)))) ettekä muuten musta eroon niin helpolla pääse..... eli toivottavasti kestätte......:))))))
Jaahas..... huuhaalaiset.....
42
753
Vastaukset
- Anneli
Mieheni upotti munan viskilasiin. Mahtaa maistua hyvälle.
- sir-nylkynen
Oli hauska retki setäni mökille. Kalastus onnistui,mutta krillaus ei herkut meni parmpaan suuhun. Labbikseni (13,5v)söi eväät sekä Einon alahampaat. Nautin suunnattomasti kitupiikki Einon menetyksille. Syoköön velliä lopun elämänsä jos ei malta hampaita uusia jääpähän minulle enenmän perintöä.Ei kannattaisi oksentaa kun on tekohampaat. Palkitsin Zorron possun sisäfileellä.
vai sellainen reissu sulla........ säälin sitä koiruutta ku ne tekarit nieli..... kauheeta mitä pöpöjä se koira parka nyt omaan purukalustoonsa saa.....:)))))))
- sir-nylkynen
BBrunetti kirjoitti:
vai sellainen reissu sulla........ säälin sitä koiruutta ku ne tekarit nieli..... kauheeta mitä pöpöjä se koira parka nyt omaan purukalustoonsa saa.....:)))))))
Molemmat eletään iltaa minä sairauteni ja koira vanhuutesa vuoksi.Zorro on yli 13v ollut uskollinen loppuun asti on matka yhteinen. EN kaipaa perintöä haluan vain roikkua elämässä kiinni.En oikein jaksa enää olla mukana.
KIITOS lienee vähin mitä voin sanoa
"outo maa oottaa jo mua" sir-nylkynen kirjoitti:
Molemmat eletään iltaa minä sairauteni ja koira vanhuutesa vuoksi.Zorro on yli 13v ollut uskollinen loppuun asti on matka yhteinen. EN kaipaa perintöä haluan vain roikkua elämässä kiinni.En oikein jaksa enää olla mukana.
KIITOS lienee vähin mitä voin sanoa
"outo maa oottaa jo mua"elämä välillä on sellaista että tulee vastoinkäymisiä.... mutta ihminen on vain sellainen että se nousee sieltä ylös.... katsos mä olen sellainen että periks en anna en ihan kiusallanikaan..... älä säkään...:)
- AMR-52
..sinua,tänään kävin kaupungil,ei vilaustakaa
siust näkynt,mis oike piileksit....????- AMR-52
BBrunetti kirjoitti:
mä osaan piiloutua........ todella hyvin....:))))
...parempi,ko miult piiloutuu, ei tulis muuta
ko sanomista....)))) naapureilla..))) AMR-52 kirjoitti:
...parempi,ko miult piiloutuu, ei tulis muuta
ko sanomista....)))) naapureilla..)))mitäs sä höpötät..... sulla on muuten ihan kiva koiruus.....:))))
- AMR-52
BBrunetti kirjoitti:
mitäs sä höpötät..... sulla on muuten ihan kiva koiruus.....:))))
...onkiii,,ja mie ossaaan viel kepittää.....
mm. heinii seipäil....))))) AMR-52 kirjoitti:
...onkiii,,ja mie ossaaan viel kepittää.....
mm. heinii seipäil....)))))vai.... mie en osaa kepittää mitään....;))
- AMR-52
BBrunetti kirjoitti:
vai.... mie en osaa kepittää mitään....;))
...siekii siin iäs,jot alat köpöttelemää kepin kaa....))))) siin siul keppiii....)))
BB,miun pittää koittaa siun huumoritajjuu....))))) AMR-52 kirjoitti:
...siekii siin iäs,jot alat köpöttelemää kepin kaa....))))) siin siul keppiii....)))
BB,miun pittää koittaa siun huumoritajjuu....)))))no senku kokeilet..... :)))))) täytyy tästä kahvia keitellä..... saas nähdä monta pannua tänä yönä menee..... kun meinasin koko yön tässä koneen edessä olla......:)))))
- AMR-52
BBrunetti kirjoitti:
no senku kokeilet..... :)))))) täytyy tästä kahvia keitellä..... saas nähdä monta pannua tänä yönä menee..... kun meinasin koko yön tässä koneen edessä olla......:)))))
..tullooo tenkkapoo sen maziinan kaa,mie nyt valmis jelppimään, olt täs päiväl kiirusta vähän...))))
AMR-52 kirjoitti:
..tullooo tenkkapoo sen maziinan kaa,mie nyt valmis jelppimään, olt täs päiväl kiirusta vähän...))))
toimii loistavasti.... saatan kyl apua tarvita..... etten hermostuksissani potki tätä mäsäks.... mut kyl serkku likka ihan hyvän tai siis mulle riittävän koneen anto....:))))
- AMR-52
BBrunetti kirjoitti:
toimii loistavasti.... saatan kyl apua tarvita..... etten hermostuksissani potki tätä mäsäks.... mut kyl serkku likka ihan hyvän tai siis mulle riittävän koneen anto....:))))
...taidan kumikäpälän käynnistää,oon varuil siin nurkal, jos ongelmii tulloo...))9
ja, saat valita mitä syöt,ei max.laatikko pakollinen...))) ja ei seurahuonekaan sitäpaitsi,,eiköhä kaupungist mestoi löyvy, mítäs sanot...)))) AMR-52 kirjoitti:
...taidan kumikäpälän käynnistää,oon varuil siin nurkal, jos ongelmii tulloo...))9
ja, saat valita mitä syöt,ei max.laatikko pakollinen...))) ja ei seurahuonekaan sitäpaitsi,,eiköhä kaupungist mestoi löyvy, mítäs sanot...))))haluta heseen..... tykkään roskaruuasta..... :)))))
- AMR-52
BBrunetti kirjoitti:
haluta heseen..... tykkään roskaruuasta..... :)))))
...jossain lähettyvil semmonenkin mesta, käyp kyl...)) e sunkaa ala jänistämmää miu BB.?????
AMR-52 kirjoitti:
...jossain lähettyvil semmonenkin mesta, käyp kyl...)) e sunkaa ala jänistämmää miu BB.?????
mä nyt jänistäisin.....:))
- AMR-52
BBrunetti kirjoitti:
mä nyt jänistäisin.....:))
...sit,, siihen lähipurílaiseen, kl. 20.30 tai mie meen villiruusuun liipolaan ,soppiiiko.????
AMR-52 kirjoitti:
...sit,, siihen lähipurílaiseen, kl. 20.30 tai mie meen villiruusuun liipolaan ,soppiiiko.????
mihkään lähde.... pistin just muuten saunan.... kohta meen löylyjä kuuntelemaan....:))))
- sanon....
kuinka....... kirjoitus..... on .......perseestä.......D....:))
- sehän
BBrunetti kirjoitti:
toi ruma sana perse..... muutetaan vaikka pyllyksi..... noin..... :)))))
Sopii.......:)).....olkoon.......pylly.....:))
sehän kirjoitti:
Sopii.......:)).....olkoon.......pylly.....:))
lasten aikana ei.... päästellä tuhmia sanoja.... joudun muuten nappaamaan sormille....:))))
- ajattelematon
BBrunetti kirjoitti:
lasten aikana ei.... päästellä tuhmia sanoja.... joudun muuten nappaamaan sormille....:))))
minkä tähden.....sinä .....muuten.....nappaat....lapsia sormille.......?:))))
ajattelematon kirjoitti:
minkä tähden.....sinä .....muuten.....nappaat....lapsia sormille.......?:))))
omaa enkä vieraiden.... mut jos kovasti tunkeileva ukko tulee lähentelemään saatan vaikka napata.....:))))))
- asiaa
BBrunetti kirjoitti:
omaa enkä vieraiden.... mut jos kovasti tunkeileva ukko tulee lähentelemään saatan vaikka napata.....:))))))
Melko kauniisti....kirjoitettu, nyt nappaa 2005.....:=))))))
asiaa kirjoitti:
Melko kauniisti....kirjoitettu, nyt nappaa 2005.....:=))))))
mun ihan napata.... mihin kohtaan.... oisko toiveita....;)))
- terävästi
BBrunetti kirjoitti:
mun ihan napata.... mihin kohtaan.... oisko toiveita....;)))
Oleelliseen..... väliin....:=))))
terävästi kirjoitti:
Oleelliseen..... väliin....:=))))
kiinnittää huomio..... no vähän olen aivojani käyttänyt jälleen kerran.... arvaas mitä tuli ihan pää kipeeks.... enkä edes oo varma osuko nyt aivoitus oikein.......;))
- totta tosiaan
BBrunetti kirjoitti:
kiinnittää huomio..... no vähän olen aivojani käyttänyt jälleen kerran.... arvaas mitä tuli ihan pää kipeeks.... enkä edes oo varma osuko nyt aivoitus oikein.......;))
Joutu odottamaan aikansa... jotta voisi todeta, olet todella terävä tänään.... perjantaina, heinäkuun, 15 päivänä, vuonna 2005.....:))))
totta tosiaan kirjoitti:
Joutu odottamaan aikansa... jotta voisi todeta, olet todella terävä tänään.... perjantaina, heinäkuun, 15 päivänä, vuonna 2005.....:))))
oonko huomenna enään fiksu..... en koska aivoni ei toimi kahtena päivänä peräkkäin fiksusti....:))) joudun todennäköisesti menemään puoskarin vastaanotolle.... PS... näin meidän kesken... ei järin hyvä puoskari...:))))
- sille tutulle
BBrunetti kirjoitti:
oonko huomenna enään fiksu..... en koska aivoni ei toimi kahtena päivänä peräkkäin fiksusti....:))) joudun todennäköisesti menemään puoskarin vastaanotolle.... PS... näin meidän kesken... ei järin hyvä puoskari...:))))
Jota epäilet...tai et ole varma hänen ammattitaidostaan, niin päätä asia itsesi kannalta mikä on paras vaihtoehto itsellesi!
Vaihtoehdoista vastaat vain Sinä itse.
Kun tiedät aivotoimintasi rajallisuuden ,niin käytä täysillä silloin kun se on oleellista Sinun kannalta.
Kaikkea hyvää.... sille tutulle kirjoitti:
Jota epäilet...tai et ole varma hänen ammattitaidostaan, niin päätä asia itsesi kannalta mikä on paras vaihtoehto itsellesi!
Vaihtoehdoista vastaat vain Sinä itse.
Kun tiedät aivotoimintasi rajallisuuden ,niin käytä täysillä silloin kun se on oleellista Sinun kannalta.
Kaikkea hyvää....mä atidan koko yön nyt istua tän koneen edessä jo siksi huomenna en oli niin virkussa ja järkevässä kunnossa johtuen todennäköisesti unen puutteesta....
mutta kaikkea hyvää myös sinulle kera hymyn ja halauksen....:))))))BBrunetti kirjoitti:
mä atidan koko yön nyt istua tän koneen edessä jo siksi huomenna en oli niin virkussa ja järkevässä kunnossa johtuen todennäköisesti unen puutteesta....
mutta kaikkea hyvää myös sinulle kera hymyn ja halauksen....:))))))korjaus taidan.... kato nyt.... alkaa jo vaikuttaa..... onneks tää kone on ihan sänkyni vieressä....:))
totta tosiaan kirjoitti:
ja sapettaa ku en nyt oo taas asiasta varma.... :))
- sieltä
BBrunetti kirjoitti:
korjaus taidan.... kato nyt.... alkaa jo vaikuttaa..... onneks tää kone on ihan sänkyni vieressä....:))
Voi joku/jokin tarkkailla Sinua, jos siinä palaa valmiuvalo, niin seuraa tarkkaan kuvaruutua,... jos huomaat pientäkin liikettä peitossa esimerkiksi hengityksesi tahdissa, niin hyväksy tosiasiat,... Sinua tarkkaillaan!
Kaikki tietokoneet ovat tarkkailu-asemia, etenkin makuuhuoneissa erittäin herkkiä:=)) sieltä kirjoitti:
Voi joku/jokin tarkkailla Sinua, jos siinä palaa valmiuvalo, niin seuraa tarkkaan kuvaruutua,... jos huomaat pientäkin liikettä peitossa esimerkiksi hengityksesi tahdissa, niin hyväksy tosiasiat,... Sinua tarkkaillaan!
Kaikki tietokoneet ovat tarkkailu-asemia, etenkin makuuhuoneissa erittäin herkkiä:=))tuli selväksi että minua todella tarkkaillaan..... vaklataan.... ois kuule aamul kiva herätä jos olis joku muukin kainalos ku pelkkä tyyny..... no joo.... :)))
- saa
BBrunetti kirjoitti:
tuli selväksi että minua todella tarkkaillaan..... vaklataan.... ois kuule aamul kiva herätä jos olis joku muukin kainalos ku pelkkä tyyny..... no joo.... :)))
Kun et uskonu Isääs etkä Äitiäs, sulle käy kun naapurin kaverille!
Poika lähti ulkomaille opiskelemaan ja kotona neuvottiin niistä ulkomaan naisista, että niitä tulee varoa, kun ei ne tahdo muuta kuin sitä,...Ensin ne panettaa itsensä paksuksi ja sen jälkeen on ottamassa sinun perinnön!
Meni kaksi vuotta ja poika ilmoitti menneensä kihloihin,..siihen vanhemmat vastas, mehän varoitettiin,...meni kolmas vuosi, poika ilmoittaa,..mentiin naimisiin ja tulen näyttämään morsiantani,...vanhemmat ilmoittaa,... jos näin on, niin tule vaan.
Poika tuli kotiin ja esitteli morsiamen:
Tässä minun morsiameni,... Hans!
oonki monasti ajatellu kuin isä oikeassa oli.... äiti nyt höpöttää samanlain ku mä.... mut elämä oppimista koko ajan.... :))
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391659En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271578Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly131373Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411329Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681265- 121028
- 7991
- 20939
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7921- 71836