huuhaa hyvin nähden ihania unikuvia....:))) varmuuden vuoks toivotan,,, jos vallan unohdan....:)))))))))))
nukkukaas koko......
9
298
Vastaukset
- eijarina
nuku, ainakaan minä! Nukku-Matin unihiekka pussukka valu vahingossa varmaan johkin matkalle!
- luke67
BBrunetti kirjoitti:
unet on vien.... utelias ku olen...
brunekaan tänä yönä nuku.
- eijarina
BBrunetti kirjoitti:
unet on vien.... utelias ku olen...
pikkuriikkisen päähän oma tyhmyys, tuli oltua vähän liian herkkä uskoinen ja sit vietiin kuin litran mittaa! Hällä väliä en lannistu ja nyt hyvää yötä, meen sänkyyn!
eijarina kirjoitti:
pikkuriikkisen päähän oma tyhmyys, tuli oltua vähän liian herkkä uskoinen ja sit vietiin kuin litran mittaa! Hällä väliä en lannistu ja nyt hyvää yötä, meen sänkyyn!
hyvin tai ainaki yritä.....
luke67 kirjoitti:
brunekaan tänä yönä nuku.
pakko on kohta mentävä.... ei auta itkut markkinoilla..... :))))
BBrunetti kirjoitti:
hyvin tai ainaki yritä.....
Nyt meen tupakille ja sitte koisimaan :)
Saattaapi olla että pirisee ;)Melina-76 kirjoitti:
Nyt meen tupakille ja sitte koisimaan :)
Saattaapi olla että pirisee ;)mäkin ehkä uskallan tän koneen sammuttaaaaaaaa..... vai jätänkö päälle....:DDDDD
- luke67
BBrunetti kirjoitti:
mäkin ehkä uskallan tän koneen sammuttaaaaaaaa..... vai jätänkö päälle....:DDDDD
mä lähen viemään pyörällä avaimia kamulle 15km päähän. nukkukaaa hyvin:))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873207
- 622907
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802256
- 742169
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?361416